Full version: Jippie!
MariaS
Igår var jag på intervju, för att öppna en ny blomsterbutik i Skara. Nyss ringde han och sa att jag fått jobbet! yahoo.gif Börjar nästa vecka yahoo.gif yahoo.gif bravo.gif

Hur ska jag få någe gjort nu? crazy.gif
Lady Hamilton
Grattis! blomma.gif Vad kul! bravo.gif
Fira nu detta med att bara göra det du vill i dag giggle.gif kanske någonting extra gott att äta/dricka Passa på och njut av den härliga känslan du har i kroppen kompiskram.gif
Cathis
Grattis Maria, va kul bravo.gif yahoo.gif

Lycka till med det nya jobbet tummenupp.gif
Lars-Olof Arvids
GRATTIS Maria! Lycka till! bravo.gif

Olle
storm
Nej vad roligt! gissa om jag är avundsjuk, laugh.gif Blommsterbutik vad härligt.
Lycka till . yahoo.gif
Monaxe
Åh att få jobba med något sådant...lyckliga du! Jätte GRATTIS!!! blomma.gif
tettan
häftigt, för en stund sedan så pratade vi med varann å då var du arbetslös å nu har du jobb, stort GRATTIS
Aqvakul
Så kul Maria! Stort Grattis!
tummenupp.gif bravo.gif yahoo.gif kompiskram.gif
rolf i re
Gratulerer så mye. Har lurt på om jeg skal starte min egen blomsterbutikk eller ett lite gartneri. Har jobbet på gartneri før, og trivdes veldig med det. måtte i tilfelle finne min egen nisje for det er gartnerier rundt omkring her. Men det blir vel sannsynligvis ikke noe av. Som sagt, gratulerer så veldig mye. Du kommer sikkert til å trives. tummenupp.gif 000.gif
Bettis
Nämen ooooo så roligt, grattis Maria blomma.gif yaay.gif yaay.gif
MariaS
Tack thanks.gif tack. Själv är jag fortfarande så snurrig crazy.gif att jag inte vet vad jag gör. Snacka om drömjobb. Blir tydligen ansvarig för avdelningen vedartade växter.
skogstroll
oj oj vilken dröm.... tummenupp.gif grattis!!! yaay.gif
Gillan
bravo.gif Grattis säger jag också maria...............och inte vilket jobb som helst heller. Det låter som rena drömjobbet för en trädgårdsentusiast.......Lycka till blomma.gif yaay.gif
ylvahi
GRATTIS OCH LYCKA TILL MARIA

rose.gif rose.gif yahoo.gif
Irene_L
Ett jättestort Grattis!!! blomma.gif
Vad roligt!!
ninnisky
GRATTIS och lycka till rose.gif
lena:-)
GRATTIS GRATTIS......är det en stor butik som skall öppnas eller?
Tosan
Grattis! Gud va kul! Å vilket jobb sen! w00t.gif
mamamaggan
GRATTIS!!!!!!!!!!!! blomma.gif

Måste ju vara rena drömmen att få göra något sådant!

LYCKA TILL!
aanderss
CITAT (MariaS @ 06-03-2008, 14:24) *
Igår var jag på intervju, för att öppna en ny blomsterbutik i Skara. Nyss ringde han och sa att jag fått jobbet! yahoo.gif Börjar nästa vecka yahoo.gif yahoo.gif bravo.gif

Hur ska jag få någe gjort nu? crazy.gif

grattis
Betty
Men så roligt, jättestort grattis och lycka till Maria! smiley_small_hug.gif
Cacki
Ett megagrattis från mej också!! blomma.gif
Wilmer
sick.gif help.gif Vad avis jag blir! Men JÄTTEGRATTIS, så roligt!!!!!
Netha
Jättestort Grattis! blomma.gif
Alexander-VG-zon3
jätte jätte stort grattis ,, samma avdelning som jag ev också ska jobba med ( ute-buskar å träd,kassa)
MariaS
CITAT (lena:-) @ 06-03-2008, 19:43) *
GRATTIS GRATTIS......är det en stor butik som skall öppnas eller?

Har inte en aning. Vet inte ens om hur schemat ser ut. Vet bara att jag ska börja någon gång i nästa vecka. Men s**t samma. Bara det är ett jobb man trivs med, och detta kan man väl lugnt påstå är drömjobbet!
Lilla Birka
Ett stort GRATTIS till dej! Nu gäller det att öva upp sin planeringsförmåga, så du hinner allt det roliga hemma också!
pejori
CITAT (MariaS @ 06-03-2008, 22:58) *
Har inte en aning. Vet inte ens om hur schemat ser ut. Vet bara att jag ska börja någon gång i nästa vecka. Men s**t samma. Bara det är ett jobb man trivs med, och detta kan man väl lugnt påstå är drömjobbet!

grattis tummenupp.gif
Azola
Men va kul, passar dig som handen i handsken! GRATTIS !! tummenupp.gif
MariaS
Nu var det klart då. 7.30 på måndag är det dags! Ska fixa alla papper i eftermiddag.
Wilmer
000.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon