| |
Grattis Maria, va kul Lycka till med det nya jobbet
Lars-Olof Arvids
06-03-2008, 14:40
GRATTIS Maria! Lycka till! Olle
Nej vad roligt! gissa om jag är avundsjuk,  Blommsterbutik vad härligt. Lycka till .
Åh att få jobba med något sådant...lyckliga du! Jätte GRATTIS!!!
häftigt, för en stund sedan så pratade vi med varann å då var du arbetslös å nu har du jobb, stort GRATTIS
Aqvakul
06-03-2008, 14:48
rolf i re
06-03-2008, 15:01
Gratulerer så mye. Har lurt på om jeg skal starte min egen blomsterbutikk eller ett lite gartneri. Har jobbet på gartneri før, og trivdes veldig med det. måtte i tilfelle finne min egen nisje for det er gartnerier rundt omkring her. Men det blir vel sannsynligvis ikke noe av. Som sagt, gratulerer så veldig mye. Du kommer sikkert til å trives.
Tack  tack. Själv är jag fortfarande så snurrig  att jag inte vet vad jag gör. Snacka om drömjobb. Blir tydligen ansvarig för avdelningen vedartade växter.
skogstroll
06-03-2008, 16:27
oj oj vilken dröm....  grattis!!!
Grattis säger jag också maria...............och inte vilket jobb som helst heller. Det låter som rena drömjobbet för en trädgårdsentusiast.......Lycka till
Irene_L
06-03-2008, 19:20
Ett jättestort Grattis!!! Vad roligt!!
ninnisky
06-03-2008, 19:24
GRATTIS och lycka till
lena:-)
06-03-2008, 19:43
GRATTIS GRATTIS......är det en stor butik som skall öppnas eller?
Grattis! Gud va kul! Å vilket jobb sen!
mamamaggan
06-03-2008, 19:58
GRATTIS!!!!!!!!!!!! Måste ju vara rena drömmen att få göra något sådant! LYCKA TILL!
aanderss
06-03-2008, 20:06
CITAT (MariaS @ 06-03-2008, 14:24)  grattis
Men så roligt, jättestort grattis och lycka till Maria!
Ett megagrattis från mej också!!
 Vad avis jag blir! Men JÄTTEGRATTIS, så roligt!!!!!
Jättestort Grattis!
jätte jätte stort grattis ,, samma avdelning som jag ev också ska jobba med ( ute-buskar å träd,kassa)
CITAT (lena:-) @ 06-03-2008, 19:43)  GRATTIS GRATTIS......är det en stor butik som skall öppnas eller? Har inte en aning. Vet inte ens om hur schemat ser ut. Vet bara att jag ska börja någon gång i nästa vecka. Men s**t samma. Bara det är ett jobb man trivs med, och detta kan man väl lugnt påstå är drömjobbet!
Lilla Birka
06-03-2008, 23:02
Ett stort GRATTIS till dej! Nu gäller det att öva upp sin planeringsförmåga, så du hinner allt det roliga hemma också!
CITAT (MariaS @ 06-03-2008, 22:58)  Har inte en aning. Vet inte ens om hur schemat ser ut. Vet bara att jag ska börja någon gång i nästa vecka. Men s**t samma. Bara det är ett jobb man trivs med, och detta kan man väl lugnt påstå är drömjobbet! grattis
Men va kul, passar dig som handen i handsken! GRATTIS !!
Nu var det klart då. 7.30 på måndag är det dags! Ska fixa alla papper i eftermiddag.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|