HelenN
Japp, såhär ser mina ut....hihi......... http://helens.tradgardsblogg.se

Magdis
Ja jippie, jag har också fått mina. Det var en överraskning att man fick en vanlig Odla-knapp också förutom knappen med namnet på. Den onamnade knappen kan ju maken använda sig av ifall jag släpar med honom på nåt evenemang nån gång. biggrin.gif
Wilmer
-cry-.gif -cry-.gif För sent för att bära på mässan! Jag har redan lämnat brevlådan bakom mig -cry-.gif
MariaS
Jodå, låg ett par knappar i brevlådan här me.
Wilmer
-cry-.gif Jag hinner inte springa hem (fem km) och tillbaka till bussen, det går bara inte -cry-.gif
Cathis
Jaaaa mina har också kommit bravo.gif Härligt yahoo.gif
Wilmer
sad.gif Jag som ville göra Odla reklam...
Irene_L
[attachment=14624:knappar_blogg.JPG]
Jag har också fått mina knappar idag. Jippie yahoo.gif
Jag blev också snopen att det var två men det gjorde inget alls. Jag tackar så jättemycket!! bravo.gif
Lady Hamilton
Även jag har fått mina i dag bravo.gif men jag gissade att vi skulle få 2st giggle.gif eftersom vi fick det även förra gången yes.gif

zissi
Jippi yahoo.gif .........även hit har de nått!!!

Gubben tyckte det var lite konstigt confused.gif att bli så glad över dessa knappar....men nu har jag förklarat för honom rtfm.gif att detta är mkt viktiga knappar yes.gif .........och roliga rotfl.gif . Tack var dem så träffar jag massa nya trevliga whist.gif duh.gif kram2.gif människor när jag är på mässan bl.a.

Jag tror han börjar förstå liiiiiiiiite av storheten med dem giggle.gif
Magdis
Jag blev så glad i min knapp att jag har på mig den nu här hemma. biggrin.gif
bahia1
Jag har ingen fått innocent.gif Visste inte att man kunde beställa blush.gif
emmas matte
Har oxå fått mina knappar,hurra!!!!!!
storm
Men visst är det otroligt att man kan bli SÅÅÅÅ glad över knapparna,jag dansade och hoppade när de kom, min dotter bara stirrade på mig och undra om jag inte var riktigt klok laugh.gif
HelenN
CITAT (Wilmer @ 07-03-2008, 12:46) *
-cry-.gif -cry-.gif För sent för att bära på mässan! Jag har redan lämnat brevlådan bakom mig -cry-.gif

Men Wilmer.........då får du åka igen den 12/4!! whistling.gif
Gillan
Jaaa, våra kom idag de med yahoo.gif . Det gulligaste tyckte jag var att det överst på kuvertet stog "Gillan" och "Dealer" innan det stod namn och adress blush.gif .

Nu kan jag om jag vill, klä min jacka med Odla-knappar i GBG ( i alla fall sex knappar ) giggle.gif .

Psst Wilmer! Vad menar du med att det är för sent? Och att du lämnat brevlådan bakom dig?..............Nyfiken i en strut?....inte jag inte whistling.gif
Wilmer
Gillan, jag var på Sollentunamässan i helgen. Hade ju varit kul att ha den på sig där. Eller inte, för INGEN annan hade ju det. Eller....................? Jag var nog mest focuserad på annat än att sirra efter knappar kan jag erkänna angel_not.gif Eftersom jag redan var på jobbet och skulle åka direkt så blev det inga kanppar för mig förrens jag kom hem i går. Men där låg de, till wilmer minsann wub.gif
skogstroll
Jag har inte fixat nån odla-knapp så ja gör en egen med "mig" på som en rund etikett att ha på jackan blush.gif

Gillan
CITAT (Wilmer @ 10-03-2008, 13:10) *
Gillan, jag var på Sollentunamässan i helgen. Hade ju varit kul att ha den på sig där. Eller inte, för INGEN annan hade ju det. Eller....................? Jag var nog mest focuserad på annat än att sirra efter knappar kan jag erkänna angel_not.gif Eftersom jag redan var på jobbet och skulle åka direkt så blev det inga kanppar för mig förrens jag kom hem i går. Men där låg de, till wilmer minsann wub.gif

Hade inte ens sett att du svarat Wilmer blush.gif . Klart det hade varit kul med knappen, men jag tror att många är för blyga för att ta på sig sina knappar. Hade du haft din på dig hade säkert fler tagit på sig sina tongue.gif .

Vad kul med din egna skogstroll............jag lovar att vi kommer att vara några som letar efter dig giggle.gif ....om inte annat så ser du oss shy.gif
skogstroll
hihi, en massa blygisar på mässan i år giggle.gif
Irene_L
CITAT (skogstroll @ 13-03-2008, 09:01) *
Jag har inte fixat nån odla-knapp så ja gör en egen med "mig" på som en rund etikett att ha på jackan blush.gif

Förra året hade jag ingen Odla knapp så jag gjorde en egen. Det funkade också!!! Det var flera som hälsade på mig!! giggle.gif
Wilmer
Jag ska våga ha på mig min på trädgårdsdagarna i gbg (Liseberg), har lite tid att arbeta upp modet!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon