Full version: EVA växthusfolie
HelenN
Hej!

Har tittat på Stora Bredegårdens Alternativ Produkter efter ett växthus, och priserna är ju riktigt bra, undrar dels om någon har handlat där nyligen & om ni är nöjda med varan?

Sen undrar jag om någon av er har erfarenhet av EVA växthusfolie o bågväxthusen som de också säljer ??

Tacksam för svar!
Digger
Jag kikade in på deras webbsida och det verkar som deras växthus är gjorda av stål och vanligt glas! Undrar hur det funkar med stål, annars brukar det ju vara aluminium i ramarna. Är det rostfritt stål? Vanligt glas låter riskabelt, går inte sånt sönder ganska lätt?
HelenN
CITAT (Digger @ 07-03-2008, 18:37) *
Jag kikade in på deras webbsida och det verkar som deras växthus är gjorda av stål och vanligt glas! Undrar hur det funkar med stål, annars brukar det ju vara aluminium i ramarna. Är det rostfritt stål? Vanligt glas låter riskabelt, går inte sånt sönder ganska lätt?

Jooo, tror också att glasen inte är av bästa kvalitet....och tyvärr så rostar nog stål.

Men jag tänkte på ett bågväxthus med växthusfolie...men det verkar inte vara nån som har köpt sånt....eller??
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon