Full version: Glad...
Sollan
... jag har gift mig. Har inget med trädgård att göra men kan inte hålla mig... rose.gif
rahmat2
CITAT (Sollan @ 08-03-2008, 00:40) *
... jag har gift mig. Har inget med trädgård att göra men kan inte hålla mig... rose.gif

Grattis!
blomma.gif blomma.gif
storm
Men då får jag gratulera stort rose.gif blomma.gif blomma.gif Sollan
Sollan
Tack... trots min frögalenskap och att han varje år får kliva över plantor och frösådder som svämmar över alla brädder... men efter 23 år så vet han ju vad som gäller... Men det har smittat, nu är det han som ska åka till handelsträdgården och har vilda planer på vad som ska göras i trädgården..smiley_small_hug.gif
mamamaggan
GRATTIS!!!!!!!!!!! blomma.gif

Både till bröllopet och till att din man blivit biten av att hålla på med trädgården.
Bettis

GRATTIS GRATTIS blomma.gif blomma.gif yaay.gif
Chamomille
Grattis! blomma.gif blomma.gif blomma.gif
Gillan
Grattis! säger jag också, till både giftermålet och omvändelse av maken. Efter 23 år vet du ju dessutom vad du gift dig med naughty.gif ................ blomma.gif yaay.gif
Lady Hamilton
Grattis Grattis! blomma.gif rose.gif yaay.gif Du har verkligen inte köpt "grisen i säcken" flirting.gif Utan du har verkligen gjort ett KAP
LindaLunda
GRATTIS!!!!! GRATTIS!!!!!
Linda
Betty
Jättestort Grattis Sollan! rose.gif

Irene_L
Ett stort GRATTIS!!!
rose.gif rose.gif rose.gif
Helen i Piteå Zon 5
GRATTIS! rose.gif
Monica M zon 4
Men va roligt! Jättegrattis från mej! blomma.gif
tepa
Hej Sollan !

Och grattis samt lycka tilll både med äktenskap och trädgård !

Hälsn Tepa
skogstroll
Grattis!! rose.gif
lissu

GRATTIS, GRATTIS!

Sollan
Tack allihop! biggrin.gif
zaaritha
GRATTIS! Lycka till! blomma.gif
Biggan_
JÄTTEGRATTIS från mej med!!!
Lycka Till med make och trädgård! blomma.gif rose.gif rose.gif rose.gif blomma.gif
Limeblossom
Grattis!!
rose.gif

renate
GRATTIS
från mig med.
Tullia
Grattis, och lycka till!!! blomma.gif
Wilmer
rose.gif Grattis!
HelenN
Grattis....då skulle du ju hängt på http://www.gamman.se/ ...där finns massor av bröllops tips!
Lars-Olof Arvids
GRATTIS från mig också! blomma.gif smiley_small_hug.gif

Olle
Christina i Småland
Jag vill också gratulera! Själv har jag varit gift i 40 år i höst, men inte lyckats få min man särskilt trädgårdsintresserad. Mitt intresse har visserligen stegrats de sista åren, så det kanske inte är försent!
Sollan
CITAT (Christina i Småland @ 10-03-2008, 21:03) *
Jag vill också gratulera! Själv har jag varit gift i 40 år i höst, men inte lyckats få min man särskilt trädgårdsintresserad. Mitt intresse har visserligen stegrats de sista åren, så det kanske inte är försent!

Litet tips: Anlägg en damm... så började det här. Han var inte ett smack intresserad från början men i o m att jag grävde en liten damm började han kvickna till. Dammen har blivit större, det har anlagts bäck och brygga. Sedan började han inhandla blommor "som kanske skulle passa runt dammen...". Nu är det han som far runt i trädgården och pekar och viftar med diverse planer på vad som ska göras, han rotar fram växter i handelsträdgården och tycker att det borde vi nog köpa och sätta någonstans.. Det är SÅ roligt!!
skogstroll
gulligt wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon