Fågelvägen
spam.gif spam.gif Porrfilm hör väl inte till kryddväxterna? Jag har anmält till Ingemar och Göran ca 21.45
Dilara
Bra. Då vet vi det.
Det var verkligen många sidor...
Lilla Birka
CITAT (Fågelvägen @ 08-03-2008, 21:43) *
spam.gif spam.gif Porrfilm hör väl inte till kryddväxterna? Jag har anmält till Ingemar och Göran ca 21.45

OK, nu har jag också anmält detta! Det är jättebra om den som anmäler skriver i den tråden där spammet sitter, nu såg jag inte din varning innan jag sett spammet i kryddväxter. Men det är bättre med flera anmälningar en ingen alls! tummenupp.gif
rahmat2
Såg också det. Det fanns nåt användarnamn som kan följas av de ansvariga för Forumet. Hoppas att de gör DET.
Monaxe
Knepigt attalla spam hamnar i kryddforum?

Man kanske skulle stänga ner just kryddelen ett tag, och låta den gå över i ett annat forum så länge. Det måste ju gå att få stopp på dettA! Senaste veckan tror jag att jag anmält 6-7 stycken, och då är det ändå många fler än jag som är snabba på att också anmäla...
tepa
Hej !

De trodde kanske att det var fråga om "Krydda i sexlivet..."

Tepa
Lilla Birka
CITAT (Monica i Kungälv @ 08-03-2008, 22:55) *
Knepigt attalla spam hamnar i kryddforum?

Man kanske skulle stänga ner just kryddelen ett tag, och låta den gå över i ett annat forum så länge. Det måste ju gå att få stopp på dettA! Senaste veckan tror jag att jag anmält 6-7 stycken, och då är det ändå många fler än jag som är snabba på att också anmäla...

Ingen idé, de använder bara en annan avd. Husdjur var ju väldigt nedlusat med spam för ett tag sedan. Vi är ju många som anmäler, men det bästa är att skriva i spam-tråden så att alla ser att det är anmält och även markera med spam. Vi ahde en diskussion om detta i supportavdelningen för en tid sedan, där vi kom någorlunda överens om hur vi skulle göra när vi upptäckte ett spam.
Fågelvägen
CITAT (Lilla Birka @ 08-03-2008, 22:12) *
OK, nu har jag också anmält detta! Det är jättebra om den som anmäler skriver i den tråden där spammet sitter, nu såg jag inte din varning innan jag sett spammet i kryddväxter. Men det är bättre med flera anmälningar en ingen alls! tummenupp.gif

Ja, det var ju korkat av mig, tydligen, att lägga SPAM-budskapet i fel tråd. sad.gif Jag föreställde mig att min SPAM-text skulle synas i god tid, innan läsaren hunnit bläddra ner till Kryddväxt-avdelningen.

Det verkar som om spam dyker upp mest under veckoslut?
Dilara
CITAT (tepa @ 08-03-2008, 23:02) *
Hej !

Tepa

giggle.gif giggle.gif
Chamomille
CITAT (tepa @ 08-03-2008, 23:02) *
Hej !

Tepa

a0a.gif
Wilmer
Jag trode tråden skulle handla om blommornas sex liv, ack så jag bedrog mig happy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon