Full version: Mars 2008
renate
Har äntligen blivit ferdigt och göra ett nytt album här på odla.Lusten att fotografera har kommit tillbaker.Vintern var rätt händelselös ur fotografisk synpunkt.Det är inga märkvärdiga bilder,lite blommor och hur trädgården ser ut i mars.

PICT0010 (Large).JPG

Maria82a
Fin krokus, hur får du den så färggrann och stor? tummenupp.gif Jag har provat med krokus i zon 7 men mina blev bara mini och ngn pytteliten blomma. mad.gif
Lottas
CITAT (Maria82a @ 09-03-2008, 19:32) *
Fin krokus, hur får du den så färggrann och stor? tummenupp.gif Jag har provat med krokus i zon 7 men mina blev bara mini och ngn pytteliten blomma. mad.gif

Vet inte hur det funkar i zon 7, men hos mig i zon 4 är det arten som gör storleken på krokusen. Jag har både små "bleka" tidiga och stora färggranna sena. Älskar krokusar! wub.gif
renate
Samma här Lotta,de stora blommar vanligtvis senare.Jag har också små gula och blåa sorter.De har precis börjat blommar och finns inte med i album.

PICT0008 (Large).JPG

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon