Tänkte att jag skulle ha ett par bougainvilleas på balkongen senare när det har blivit lite varmare ute så jag var iväg till blomsterlandet och plantagen i Örebro men hittade inga. Går de att köpa så här års eller finns de i andra affärer? I Örebro tänker jag då.
Hej Furir
Jo, jag har nog sett i en butik, men det är lååångt från där du bor!
Hälsn Tepa
CITAT (furir @ 09-03-2008, 12:44)

Tänkte att jag skulle ha ett par bougainvilleas på balkongen senare när det har blivit lite varmare ute så jag var iväg till blomsterlandet och plantagen i Örebro men hittade inga. Går de att köpa så här års eller finns de i andra affärer? I Örebro tänker jag då.
Har sett igår på Plantagen, har du Plantagen där du bor?
MVH, Julia.
Orkidétjuven
27-03-2008, 20:41
Kolla på plantagen i örebro, om inte hör efter om det är ngt de kan tänkas ta hem om det finns på grossistlistorna, det finns på plantagen i sthlm, mörby tex, jag var där idag.
De har både mäster grön och gaza som leverantörer så ngn av de borde ha det. vill de inte göra det så är de bara tjurskalliga, för det ska inte vara ngra problem.
CITAT (Juli S @ 27-03-2008, 14:30)

Har sett igår på Plantagen, har du Plantagen där du bor?
MVH, Julia.
Jodå plantagen finns här i Örebro. Jag får åka och kika igen.
Var till plantagen och blommsterlandet idag och kollade igen men de sa att det är för lite ljus än så länge för bougainvillea, de skulle komma i mitten eller slutet på maj, så jag får ge mig till tåls.