gröna tjejen
hade planerat att åka på mässan i sollentuna idag tillsammans med mina två trädgårdskompisar, och vad händer?
JAG BLIR SJUK -cry-.gif -cry-.gif
ligger här hemma nu med feber och massor av begagnade pappersnäsdukar omkring mig sad.gif
fy vad livet är orättvist -cry-.gif
tack och lov för mässan i älvsjö i april, då ska jag banne mig va frisk....
är det nån som har varit på mässan i helgen förresten, och har nåt spännande och uppiggande att delge oss som inte kunde ta oss dit av olika anledningar? kram från förkyld tjej
Blomstersmurfen
Du missade ingenting enligt min mening. Var där i torsdags, och kom hem med några ynka liljelökar. Fanns inte mycket i växtväg att köpa, om man inte var ute efter krukväxter (inomhus).
gröna tjejen
en liten tröst iallafall... hoppas att älvsjömässan blir bättre då smile.gif
Blomstersmurfen
Det är jag övertygad om att den blir!
Wilmer
crazy.gif

Men jag hade JÄTTEKUL!!
parksoffa
Ang Sollentuna mässan så gillar jag inte deras parkering hutlöst dyrt att parkera om man skall på mässan.
Wilmer
Vi hade tur med gratisparkering, men annars är sådant tråkigt. Lite så blir det när man går på lisebergsdagarna/trädgård, inte van att betala så mycket för parkering när jag bor på landet whistling.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon