Maggan H
Nu har du äntligen skäl och anledning för att festa till med mums-mums! giggle.gif Upptäckte i helgen att det var perfekt som miniväxthus, genomskinligt och med avdelade fack och lock! whist.gif
Lady Hamilton
Mums-mums? Det har jag ännu inte testat crazy.gif Där emot köpte jag speciella tomater bara för att jag ville ha själva förpackningen giggle.gif 2 lämpliga 'så' fack med perfekt lock= perfekt miniväxthus
Gillan
CITAT (Maggan H @ 09-03-2008, 21:00) *
Nu har du äntligen skäl och anledning för att festa till med mums-mums! giggle.gif Upptäckte i helgen att det var perfekt som miniväxthus, genomskinligt och med avdelade fack och lock! whist.gif

Vilken perfekt ursäkt att köpa mumsmums eller kokosbollar Maggan bravo.gif ! För det kan väl inte finnas nån som har nåt att anföra mot det crazy.gif
KURT
Jag föredrar nog gäddbullar framför gräddbullar.
Maggan H
CITAT (KURT @ 10-03-2008, 08:04) *
Jag föredrar nog gäddbullar framför gräddbullar.

Hm, håller INTE med! coolgleam.gif

CITAT (Gillan @ 10-03-2008, 07:26) *
Vilken perfekt ursäkt att köpa mumsmums eller kokosbollar Maggan bravo.gif ! För det kan väl inte finnas nån som har nåt att anföra mot det crazy.gif

Nej, INGEN kan säga nåt om det, det är ju vår hobby det handlar om! angel_not.gif
Eva i Höga
Vilket bra tips! Tack för det! Kul med Odla, här får man många bra tips.
Lillja
Ja visst, fungerar hur bra som helst, äter mycket vindruvor och plommon nu
bra förpackningar, och sen om man inte har nåt att märka ut sådderna kan
man ta och klippa av mjölkkartonger och skriva på, går bra med en tuchpenna
som man skriver på fryspåsar, tycker att de man köper är dyra.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon