Jag har sett bilder på den, men bilderna kan skilja sig rätt mycket. Det finns bilder där den ser ut att ha samma färg som blyblomma ungefär, fast det tror jag tyvärr inte är den riktiga färgen , sen finns det några lysande klarblå, ljusblå eller lila. Det skiljer sig alltså ganska kraftigt. Är det någon som har den som kan tala om eller visa hur den egentligen ser ut? "Caroline of monaco" borde väl vara samma?
marskattan
10-03-2008, 09:19
Tja du jag har ingen aning om varför bilderna skiljer sig åt. Det beror ju på om du tittat på olika seriösa företag och då förstår jag verkligen inte det. Men om du exempelvis jämfört seriöst företag med privat säljare så kan ju en förklaring ligga där.
Jag har tittat lite varstans. Att färger på växtbilder från olika företag skiljer sig är ju inte direkt ovanligt. Så jag tänkte att det kanske var någon som hade den och kunde tala om vilke färg det blir. På Cayeux är den i en ljusare blå färg, så det kanske är den rätta färgen.
På Polstjärnans växter hittade jag en som heter "Caroline of Monaco" Det kanske ändå är så att det inte är samma, men att de ofta blandas ihop..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.