gröna tjejen
går och väntar och väntar på att florum, som säljer de underbara växthusen, ska öppna för säsongen...
har skickat ett mail med en fråga om prisuppgift på ett växthus med storleken 2.5x8m, och har fått till svar att de har stängt pga lågsäsong och återkommer i mitten av mars sad.gif
i min skalle är det högsäsong!
räknar dagarna tills de hör av sig, så jag kan få svar på mina frågor och förhoppningsvis lägga in en beställning happy.gif
idag är min sambo förresten iväg och spekulerar på en liten traktor...hoppas det går vägen, det kommer att underlätta mycket för oss när säsongen startar snart yes.gif
Chamomille
CITAT (gröna tjejen @ 10-03-2008, 09:24) *
går och väntar och väntar på att florum, som säljer de underbara växthusen, ska öppna för säsongen...
har skickat ett mail med en fråga om prisuppgift på ett växthus med storleken 2.5x8m, och har fått till svar att de har stängt pga lågsäsong och återkommer i mitten av mars sad.gif
i min skalle är det högsäsong!
räknar dagarna tills de hör av sig, så jag kan få svar på mina frågor och förhoppningsvis lägga in en beställning happy.gif
idag är min sambo förresten iväg och spekulerar på en liten traktor...hoppas det går vägen, det kommer att underlätta mycket för oss när säsongen startar snart yes.gif

Jaa, visst är det kul/spännande. Konstigt det där med lågsäsong. Det är ju NU man vill få det byggt. Om inte ännu tidigare.
gröna tjejen
jippii, det blev en traktor idag iallafall! yahoo.gif
alltid nåt att glädjas åt medan man väntar på växthuset smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon