Full version: Min lille gullunge.
grace
[attachment=14771:Elliot_supersöt.jpg]Här är min lille newfoundlandsvalp Elliot 4 1/2 mån. Jag har massor av bilder på honom, men här är han absolut sötast, eller hur?
STOR TUNG SUND
NEWFOUNDLANDSHUND!
Grå
... får man pisk om man svarar "nej"...?
Wilmer
Jag tycker den var jättefin, men piska du grå! w00t.gif
Myosotis
Otroligt söt!! Bäst du låser in honom på natten, annars kanske jag kommer och snor honom...
Mollis
Jösses en sån sötnos wub.gif
Boxer
*kär* wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
Grå
CITAT (Wilmer @ 10-03-2008, 17:51) *
Jag tycker den var jättefin, men piska du grå! w00t.gif

Jag menar bara att jag tycker att hon har andra, finare bilder av honom där han är sötare... biggrin.gif
recycle52
Hej på dej-Ja han är helt bedårande-har tidigare varit "nuffeägare" till en tik som hette Ara. Hon var den härligaste hund som fanns. Älskade att gräva ner sej i rabatter för att finna svalka. I lydnad hade hon en "tio-poängare" och det var platsliggning. Idag är det jag och mina två katter Lilleman och Lillemor. Du får gärna mejla både bilder och hundprat till mej. Kanske det blir en "nuffe" igen?
grace
CITAT (Grå @ 10-03-2008, 18:03) *
Jag menar bara att jag tycker att hon har andra, finare bilder av honom där han är sötare... biggrin.gif

Hej lilla Grå, vad menar du med det? Har du sett mina andra bilder på Elliot kanske?? Och ja, jag låser in honom om natten. Min lille bäbis sover nedanför mammas säng då. I morgon ska jag gå ut och plocka ris till Grå!!!!!!!!
Grå
CITAT (grace @ 10-03-2008, 19:41) *
Hej lilla Grå, vad menar du med det? Har du sett mina andra bilder på Elliot kanske?? Och ja, jag låser in honom om natten. Min lille bäbis sover nedanför mammas säng då. I morgon ska jag gå ut och plocka ris till Grå!!!!!!!!

Tja, du skrev så här:
"Jag har massor av bilder på honom, men här är han absolut sötast, eller hur?"

och jag undrade lite vad som händer om man säger "Nej"?

Och söt är han ju, men jag tror att du har en anna bild där han är sötast.
Du får väl överbevisa mig om att du inte har det? Show 'em!
MariaÖrebro
Jag tycker det ser ut som om det sitter ungefär 91240928 kyssar på och omkring den där goa nosen! Stämmer det?

Jag kontrar med en bild på Lill-Olle, en Cavalier King Charles Spaniel som också är ganska söt:
[attachment=14798:Mobilbilder_030.jpg]
Här är han 9 veckor

[attachment=14799:Olle_i_skogen_004.jpg]
Och här är han 8 månader

Visst ser du pussarna som sitter på honom också?

Wilmer
Ja, jösses, han ser ordentligt snuffsad och pussad ut wub.gif
Grå
CITAT (MariaÖrebro @ 10-03-2008, 23:59) *
Jag kontrar med en bild på Lill-Olle, en Cavalier King Charles Spaniel som också är ganska söt:
[attachment=14798:Mobilbilder_030.jpg]

Ganska söt??!!

Till och med mitt kalla och hårda skogshuggarhjärta smälte till en liten pöl

Herregud... kolla in blicken på jycken med ambitioner...
wub.gif
stennie
CITAT (grace @ 10-03-2008, 14:33) *
[attachment=14771:Elliot_supersöt.jpg]Här är min lille newfoundlandsvalp Elliot 4 1/2 mån. Jag har massor av bilder på honom, men här är han absolut sötast, eller hur?
STOR TUNG SUND
NEWFOUNDLANDSHUND!

Suck! wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif Alldeles underbar!
Anki på Öland
Gissa om det pussas hej vilt här nu då.........

[attachment=14807:ute_96.jpg]

Anki

grace
[attachment=14808:IMGP0695.JPG] bravo.gif bravo.gif Okej, här kommer lite bilder på stjärnan. Titta och njut!

[attachment=14810:Elliot_4_mån.jpg][]Och nästa.

[attachment=14811:Elliot_4_mån._6.jpg] smiley_small_hug.gif Det kommer mera!

[attachment=14812:Elliot_skitgris.jpg] giggle.gif yahoo.gif Det händer att han ser ut så här också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[attachment=14814:Elliot_skitgris_2.jpg]
grace
[attachment=14817:Elliot_utst._023.jpg] tummenupp.gif bravo.gif rose.gif Den här bilden är jag ganska stolt över. Hans första utställning. Han blev Etta med Hederspris och gick vidare och blev BIR valp!! Det var en höjdare! På bilder är det jag till vänster och hans uppfödare till höger. Det var hon som visade honom, jag är alldeles för nervös för sånt.

Har du sett dej mätt nu Grå??????????????
Grå
CITAT (grace @ 11-03-2008, 12:16) *
Titta och njut!
[attachment=14808:IMGP0695.JPG]

Vavvaddejasa?? Hmm? Helt bedårande bild på en liten valpsing smile.gif Jag visste att du hade den där i gömmorna nånstans smile.gif

Min Alfons (GD) har också fått några priser, men det skulle gå långt mycket bättre för honom om någon annan är jag studsade runt ringen med honom. Vi får se hur det går i år...

Tack för valpvernissagen! smile.gif
stennie
Sen blir dom till stora Nallebjörnar!

MariaÖrebro
Jag blir så till mig i trasorna så jag måste snart åka till mina föräldrar och hälsa på Lill-Olle!!! Har ju inte sett honom på snart en vecka! Tänk vad hundar är underbara i alla fall! De är som små (eller STOOORA) lyckopiller, utan biverkningar (förutom en och annan bajsklutt, förstås, men vad gör det?)!
grace
[attachment=14819:47.JPG][attachment=14820:För_långt_bort.jpg] -cry-.gif Jag hade en stor också till för 5 månader sen, han var det mest underbara som fanns!
Titta på: www.lonely-knight.com/pri/ljus/djurljus14.htm#L203
grace
[attachment=14822:75.JPG]Min Taikon hade gravt höftledsfel och trots att vi kämpade och provade allt så gick det inte längre. Han blev bara 3 år. Jag sörjer honom fruktansvärt. När jag skriver om honom nu, rinner tårarna.
stennie
trostar.gif Förstår hur du känner dig...för länge sedan fick jag ta bort en Njuffe av samma orsak!

Hoppas att den nya lilla killen har bättre höfter!
grace
Tack, nej en gång till orkar jag nog inte med.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon