Fågelvägen
Snälla alla som frågar om växtval eller firmor som säljer olika attiraljer! Det skulle vara mycket lättare att svara om man visste var ni finns! Det vore omtänksamt att skriva det redan i frågan. Ofta försöker jag kolla på Profil och blir snopen när ingenting är ifyllt. no.gif
Det är jättetrevligt att kunna hjälpa till kompiskram.gif men det är knappast någon vits att jag tipsar om Zetas i Huddinge eller Rimbo vid Norrtäljevägen ifall den som frågade bor i Umeå eller Simrishamn.
Margith
Jag håller helt och fullt med dig kompiskram.gif och det här kommer upp med jämna mellanrum.
Jag har löst det genom att skriva min zon under Min kontrollpanel, Personlig profil, Ändra signatur. Varje gång jag svarar eller ställer en fråga kommer min zon upp med automatik, väldigt behändigt (för den som har dåligt minne).
Jag som bor i en zon som närmar sig Treriksröset är inte så hjälpt av info om huruvida växten klarar sig i zon 1 eller inte, jag vill ju veta om den klarar sig hos mig -cry-.gif
Och att jag tycker det är perfekt att förså något i slutet av mars kan ju vara rena skämtet för den som bor i z 1....

Är du osäker på zonen eller inte vill lämna uppgifter som eventuellt kan härledas till dig, kan du ju alltid skriva namnet på närmaste större stad.
lappa71
...puttar upp denna tråd...så att alla läser den!!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon