Tosan
Jag hade ju lovat att visa bilder på riktig vinter... De här bilderna är tagna 8/3. Snö hela helgen blev det...

[attachment=14837:100_0553__Large_.JPG]
[attachment=14838:100_0554__Large_.JPG]

renate
Här är det vår.vi har knapp sett någon snö denna vinter.Lite kul med snö,men bara på bild denna årstid.Så ser det ut hos mig.

Blandat kompott

Anders Roslagen
Tosan, vad du kommer att njuta när du väl får sätta igång att gräva! Såna vintrar har jag också haft, snö från oktober till maj, men nu ser det ut som hos Renate. Fast de flesta av mina krokusar är nergnagda längs marken av rådjuren....
Tosan
CITAT (renate @ 11-03-2008, 23:00) *
Här är det vår.vi har knapp sett någon snö denna vinter.Lite kul med snö,men bara på bild denna årstid.Så ser det ut hos mig.

Blandat kompott

Jadu, mina ligger under en 70 cm snö eller så... Det tar nog ett tag innan de tittar upp...

CITAT (Anders Roslagen @ 11-03-2008, 23:16) *
Tosan, vad du kommer att njuta när du väl får sätta igång att gräva! Såna vintrar har jag också haft, snö från oktober till maj, men nu ser det ut som hos Renate. Fast de flesta av mina krokusar är nergnagda längs marken av rådjuren....

Ja, nu längtar jag, och börjar känna mig stressad... Har ett antal meter att gräva till i mitten av maj och jag gräver väldigt långsamt.
Rådjur är vi tack och lov förskonade ifrån, de håller sig i skogen även om de ibland passar på att kolla läget på åkrarna i byarna...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon