malin72
kolla katten som gör som en hund bravo.gif ohmy.gif
Krolliljan
Så go. wub.gif

Kommer ihåg att jag för länge sedan sett katter på cirkus lyda kommandon., och stora kattdjur har de ju också på cirkus.

Det är säkert jätte-tålamodskrävande att lära dem .
Aqvakul
CITAT (Krolliljan @ 12-03-2008, 10:09) *
Så go. wub.gif

Kommer ihåg att jag för länge sedan sett katter på cirkus lyda kommandon., och stora kattdjur har de ju också på cirkus.

Det är säkert jätte-tålamodskrävande att lära dem .

Visst är det klart svårare med katter, än med flockdjur som hundar eller hästar.
Euphorbia
Det är inte så svårt om man bara har en katt som gör allt för lite godis.
Det gäller bara att anpassa tricken efter vad katten är kapabel att göra, High five, hälsa och vinka är i princip samma trick och det kan man lära nästan vilken katt som helst.
zaaritha
Kul!
Katter brukar inte va så lydiga........................
myy
Jag tycker inte alls att det är svårt att lära katter. En katt jag hade lärde jag "fot", "hit", "ligg", "sitt" och "hopp". Han var en helt vanlig huskatt, som fick vara ute själv. Så länge djuret tycker att det lönar sig kan man nog få det att lyda. När min katt blivit mätt slutade han lyda...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon