tjicko
hej jag heter tjicko är dryga 50 år. jag har en liten trädgård (mycket liten).
jag har tänkt att plantera en flibladig japansk lönn, är det någon som har en sån?
isåfall visa mig gärna en bild.
Boxer
Hej och välkommen! Här finns det många bilder på olika Acer palmatum, som är det vetenskapliga namnet. Visst är dom läckra.
Lady Hamilton
Hej tjicko Tyvärr har jag ingen lönn men det dyker säkert upp någon snart som har tummenupp.gif
Ville bara hälsa dig Välkommen till Odla och hoppas att du kommer att trivas här
rissen
Hej Tjicko Välkommen till Odla. Här finns många duktiga trädgårdsnissar som kan svara på alla möjliga och omöjliga frågor. Det är verkligen kul att vara här och diskutera trädgård mm.

Rissen
tjicko
Hej Lady Hamilton.

tack, jag kommer säkert att trivas
ewa zon 3
Välkommen! säger jag med smile.gif

/Ewa
Frideborg
Hej!
Jag säger också välkommen!
det är så trevligt att kunna få tips om allt möjligt på odla.nu
Mvh Birgitta W tummenupp.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen vill jag också önska dig! smile.gif / Helen
renate
Hej och välkommen på Odla.
AnnammA
VÄLKOMMEN till odla! blomma.gif
Betty
Hej och välkommen säger jag med!
mamamaggan
Välkommen hit ! yes.gif

Här kommer du säkert att trivas , finns så många här med stora trädgårdskunskaper som de gärna delar med sig av.
skogstroll
välkommen! blomma.gif
MariaÖrebro
Välkommen! Jag bara varnar dig: Odla.nu är mycket beroendeframkallande, på gott och ont!!! Och mycket lärorikt! biggrin.gif
Biggan_
Välkommen! rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon