Full version: Länk till byggbilder
Ingrid på Västkusten
http://www.alltomtradgard.se/forum/user_al....php?userid=130

Startade för ca ettochetthalvårsedan :-) och bilderna är inlagda så man ser det senaste först. Vill man se starten börjar man kika bakifrån.

Åsså finns det lite andra bilder med i samma album, bl a på lite tvål och så köket - som ju blir något att bita i en vacker dag.

Hälsar Ingrid
ulfven
Mycket jobb blir det... Men det blir fint när det är klart!

Vi har oxå ett hus, snart, hoppas vi... www.kassander.com/bjornviken
Berith
Farligt farligt Ingrid! Jag var ute på alltomtradgard häromnatten och tänkte vara med i pratet, men hamnade i stället på din sida. Och sen kom jag inte längre! tongue.gif Det blev väldigt sent...
Ska bli kul att se hur allt blir när det blir klart, båda två!
Ina
Härliga projekt ni har båda två!
Jag och min karl går och planerar och funderar en massa för framtida boende - renovera eller bygga nytt på nuvarande tomt eller köpa annat och fixa till eller köpa annan tomt och bygga nytt där..... Vi har lite tid på oss då jag har fem terminers studier kvar och det inte känns realistiskt att dra igång stora husprojektet innan pengarna finns.
Hoppas på fortsatt rapportering om både hus och trädgårdar! biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon