anne
rolleyes.gif Hallo allihop.

Kolla i mitt album under projekt, jag kom på en idé till insynskydd och slippa se den där fula skitiga husvangnen och grannens ostädade tomt.
för övrigt så är en del besökare hos dem ohyfsade och står och glor så man får gå och gömma sig.

Ett tak över soffan i plast eller med böjda brädor för klängväxter att klättra i är planerat och pallkragarna skall kläs in på något sätt.
Har bara byggt upp det provisoriskt än så länge men vad tror ni om det.

Vill höra era åsikter.

Hälsar Anne
Fialotta
Hej Anne!
Kanon fiffig ide...ska du ha nåt grönt växa upp bakom soffan
så får du en egen liten vrå att sitta o njuta i rolleyes.gif
Har du snickrat själv eller bor du ihop med en snickare kanske? rolleyes.gif smile.gif
Grattis wub.gif
anne
CITAT (maudan @ 09-08-2003, 18:08)
Hej Anne!
Kanon fiffig ide...ska du ha nåt grönt växa upp bakom soffan
så får du en egen liten vrå att sitta o njuta i rolleyes.gif
Har du snickrat själv eller bor du ihop med en snickare kanske? rolleyes.gif  :)
Grattis wub.gif

tongue.gif jo men visst, har jag en snickare hos mig min sambo. Med det goa namnet Olle.
Han är inte så intresserad av mina växter, men förverkliga ideérna som jag har.
Kan tänka mig att han kommer att plantera en hel del av Kerstins rosor här och det va nog därför som det kom upp så kvickt, hehe.
Hälsar Anne
kerstin z5-6
Det kommer att bli ett paradis där ! Glöm inte nån clematis med -De estlänska jag köpte artar sig fint... Återstår att se hur de klarar vintern smile.gif smile.gif smile.gif
Fialotta
Åhhh...rosor blir ju jättefint rolleyes.gif

Min Olle har inte tummen mitt i handen heller om jag ber om nåt
som tur är...tror att namnet förpliktigar tongue.gif rolleyes.gif
Kramis wub.gif
anne
CITAT (kerstin z5-6 @ 09-08-2003, 18:17)
Det kommer att bli ett paradis där ! Glöm inte nån clematis med -De estlänska jag köpte artar sig fint... Återstår att se hur de klarar vintern smile.gif smile.gif  :)

laugh.gif Där slog du huvet på spiken. Självklart måste jag ha en eller två clematism där tack för påminnelsen, ska kika lite extra på estländska sorten. Tål den mycket sol???
Kan bli lite problem med solen men det får väl lösa sig.
Vilken energi jag får när projekt är på g.
Hälsar Anne
anne
CITAT (maudan @ 09-08-2003, 18:18)
Åhhh...rosor blir ju jättefint rolleyes.gif

Min Olle har inte tummen mitt i handen heller om jag ber om nåt
som tur är...tror att namnet förpliktigar  :P  :rolleyes:
Kramis wub.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Tja, inte vet jag, men som sagt detta blev färdig prototyp i en handvändning.
Han har suttit här och fluktat i Kerstins album och drömt om rosor medans jag har kutat fram och tebaks mellan grytor och data.
Ett illhoj och sedan åhhh vad vacker, kom och titta. Så det blir helt säkert en massa rosor.
Hälsar Anne
andersen
anne
jätte fint dricka kaffe där på morgonen blir säkert en höjdare.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon