Full version: Jippi
Sidor: 1, 2, 3
*Ulrica*
CITAT (Biggan_ @ 14-03-2008, 12:42) *
Precis så sitter min L också! Men vi har blivit erbjudna att byta i mån av tillgång, se översta tråden!
Åh! Det hade jag inte läst! Så jättebra och snällt!!!! Ska direkt gå och kolla det. En XL hade nog suttit perfekt på mej!
Magdis
Klart ni ska byta så ni blir riktigt nöjda med tröjorna! tummenupp.gif
Jag tar tillbaka mitt påstående om att jag önskar att jag hade beställt Small, jag känner nu att Medium är helt perfekt. Det känns som att den vita tröjan var tajtare än den gröna o så kanske de krymper lite i tvätten. Om det fortfarande är lite flaxande omkring kroppen då så får jag väl pumpa upp mig lite på gymmet. biggrin.gif
Farbror Blå
haha
Aqvakul
CITAT (Farbror Blå @ 14-03-2008, 14:35) *
haha

Vadan detta utrop? confused.gif
Wilmer
Han ser nog fram emot att se Magdis på gymet flirting.gif
Aqvakul
CITAT (Wilmer @ 14-03-2008, 19:49) *
Han ser nog fram emot att se Magdis på gymet flirting.gif

Frekventerar detta något omaka par samma gym? naughty.gif
Magdis
CITAT (Aqvakul @ 14-03-2008, 19:53) *
Frekventerar detta något omaka par samma gym? naughty.gif

Hihihi, näe lååååångt ifrån!
Aqvakul
CITAT (Magdis @ 14-03-2008, 19:54) *
Hihihi, näe lååååångt ifrån!

Ni har inte heller planer på att samutnyttja tröjor? naughty.gif
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 14-03-2008, 19:56) *
Ni har inte heller planer på att samutnyttja tröjor? naughty.gif

Tror jag inte prästen gillar! ohmy.gif rotfl.gif
Aqvakul
CITAT (Biggan_ @ 14-03-2008, 19:57) *
Tror jag inte prästen gillar! ohmy.gif rotfl.gif

Hur blev du inblandad i detta, Biggan. Vill du också samutnyttja eller är du präst? crazy.gif
Magdis
CITAT (Aqvakul @ 14-03-2008, 20:07) *
Hur blev du inblandad i detta, Biggan. Vill du också samutnyttja eller är du präst? crazy.gif

Hon får säkert plats hon också om vi tältar i en herrmodell storlek XL. biggrin.gif
Aqvakul
CITAT (Magdis @ 14-03-2008, 20:10) *
Hon får säkert plats hon också om vi tältar i en herrmodell storlek XL. biggrin.gif

oops, det är ju en sån jag fyller upp alldeles själv..... blush.gif
Magdis
CITAT (Aqvakul @ 14-03-2008, 20:12) *
oops, det är ju en sån jag fyller upp alldeles själv..... blush.gif

Så om du ska va med o tälta så får vi beställa större med andra ord. smile.gif
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 14-03-2008, 20:07) *

Magdis är prästfru! Visste du inte det? biggrin.gif
Aqvakul
CITAT (Biggan_ @ 14-03-2008, 20:18) *
Magdis är prästfru! Visste du inte det? biggrin.gif

Allt vet man inte och tur är väl det.... flirting.gif
Farbror Blå
man blir ju lite avis för att man inte köpte nån tröja ju, kanske man skulle ha gjort.
fast ingen tältmodell då rolleyes.gif
Berith
Jag är helnöjd med mina tröjor! yahoo.gif

Beställde den storleken jag brukar ha och dom passade perfekt. Och i en toppenkvalite dessutom, brukar ju köpa tröjor av det märket. tummenupp.gif

(Liiiiiite förvånad bara att ni som beställde slimmade tröjor inte är nöjda med att ni fick just det. sleep.gif )
Margaretha
Beställde de storlekar jag brukar ha och dammodellen kommer jag varken i eller ur med normal ansträngning. Behöver nog hjälp för att få av den. Den andra var kolossalt stor, rena tältet!

Lite besviken! dunno.gif
Farbror Blå
Jaaa, köper man slimmat, blir det väl slimmat eller?

sån skulle jag behöva i såna fall..wink.gif
Berith
CITAT (Margaretha @ 17-03-2008, 08:51) *
Beställde de storlekar jag brukar ha och dammodellen kommer jag varken i eller ur med normal ansträngning. Behöver nog hjälp för att få av den. Den andra var kolossalt stor, rena tältet!

Lite besviken! dunno.gif

Konstigt att vi fått så olika, för jag antar att ni andra beställde era vanliga storlekar? unsure.gif
Magdis
Jag beställde min vanliga storlek, eller jag ligger ju lite mellan small och medium så jag beställde medium.

Igår var jag och min tröja och gjorde lite reklam på gymet. biggrin.gif
Wilmer
Jag är nöjd med mina storlekar! Valkarna som syns när jag har den slimmade på mig är ju inte TRÖJJANS fel angel_not.gif
Magdis
CITAT (Wilmer @ 17-03-2008, 11:45) *
Valkarna som syns när jag har den slimmade på mig är ju inte TRÖJJANS fel angel_not.gif

Joho? unsure.gif biggrin.gif
Betty
CITAT (Wilmer @ 17-03-2008, 11:45) *
Jag är nöjd med mina storlekar! Valkarna som syns när jag har den slimmade på mig är ju inte TRÖJJANS fel angel_not.gif

tummenupp.gif
Wilmer
Ser det som en motivation på att få bort valkarna... Tänka positivt sweatingbullets.gif
titti49zon6
Jag tycker det är tråkigt att vissa är så missnöjda sad.gif
jag beställde den storlek som jag brukar ha och dom är precis som dom brukar vara när jag
köpt T-shirts av andra fabrikat så jag är supernöjd thanks.gif
kanske är det så att en del har varit för optimistiska om sin storlek crazy.gif men snart är det sommar
så det är bara att börja träna inför sommarmodet devil.gif och då kommer tröjorna säkert att passa
och annars är det ju bara att kontakta Odla för att höra om ni kan få byta storlek
Farbror Blå
CITAT (Wilmer @ 17-03-2008, 12:12) *
Ser det som en motivation på att få bort valkarna... Tänka positivt sweatingbullets.gif

ingen bild då?
Biggan_
CITAT (titti49zon6 @ 17-03-2008, 13:17) *
Jag tycker det är tråkigt att vissa är så missnöjda sad.gif
jag beställde den storlek som jag brukar ha och dom är precis som dom brukar vara när jag
köpt T-shirts av andra fabrikat så jag är supernöjd thanks.gif
kanske är det så att en del har varit för optimistiska om sin storlek crazy.gif men snart är det sommar
så det är bara att börja träna inför sommarmodet devil.gif och då kommer tröjorna säkert att passa
och annars är det ju bara att kontakta Odla för att höra om ni kan få byta storlek

Men du,om du tittar på Bettys inlägg överst på sidan tre så ser du hur stor skillnad det är på de olika modellerna i samma storlek.
Wilmer
Joo, men lugna dig!! naughty.gif
Farbror Blå
haha sorry då
Berith
CITAT (Biggan_ @ 17-03-2008, 13:29) *
Men du,om du tittar på Bettys inlägg överst på sidan tre så ser du hur stor skillnad det är på de olika modellerna i samma storlek.

Men är det inte alltid skillnad på slimmade dammodeller och vanliga raka (herr?)? Har inte sett dom slimmade i verkligheten så jag vet egentligen inte hur dom är.

Hoppas det går att fixa åt er som behöver byta, synd om Odla om det skulle bli en massa tröjor över som ingen kan ha... unsure.gif

------------------
Menar alltså att det är skillnad på en slimmad medium och en rak medium...
Farbror Blå
Jag tycker ALLA som har köpt tröjor ska ha en bild

Å eftersom många har fått tältstora tröjor, så kan vi väl ta en bild på ALLA i en tröja? wink.gif
Wilmer
Du får inte plats i min slimmade, men den andra kan vi nog klämma ihoposs i! (Flera stycken).
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 17-03-2008, 14:04) *
Jag tycker ALLA som har köpt tröjor ska ha en bild

Å eftersom många har fått tältstora tröjor, så kan vi väl ta en bild på ALLA i en tröja? wink.gif

Och du som inte beställt nån får ha en bild utan då! rotfl.gif
Wilmer
tummenupp.gif Hejja magdis; farbrorn visa magmusklerna!!
Biggan_
CITAT (Magdis @ 17-03-2008, 14:14) *

giggle.gif rotfl.gif

CITAT (Berith @ 17-03-2008, 13:40) *
Men är det inte alltid skillnad på slimmade dammodeller och vanliga raka (herr?)? Har inte sett dom slimmade i verkligheten så jag vet egentligen inte hur dom är.

Hoppas det går att fixa åt er som behöver byta, synd om Odla om det skulle bli en massa tröjor över som ingen kan ha... unsure.gif

------------------
Menar alltså att det är skillnad på en slimmad medium och en rak medium...

Bettys bild på storlek L i båda modellerna.

Farbror Blå
CITAT (Magdis @ 17-03-2008, 14:14) *

gäller det ALLA som inte beställt??
annars så bangar jag thumbdown.gif
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 17-03-2008, 14:42) *

Det törs jag inte lova! a0a.gif
Wilmer
FEGIS
Farbror Blå
Min mage har ju redan varit synlig i forumet så många ggr ändå cool.gif
Cathis
CITAT (Farbror Blå @ 17-03-2008, 14:42) *

Sicken tur att man beställt tröjor då vill ju inte visa magen offentligt giggle.gif
Wilmer
HAR VARIT, räknas inte.
Cathis
CITAT (Wilmer @ 17-03-2008, 14:50) *
HAR VARIT, räknas inte.

tummenupp.gif
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 17-03-2008, 14:46) *
Min mage har ju redan varit synlig i forumet så många ggr ändå cool.gif

Min också biggrin.gif
Berith
CITAT (Biggan_ @ 17-03-2008, 14:38) *
Bettys bild på storlek L i båda modellerna.

Japp, såg dom yes.gif och det var just det jag tänkte på. Att en dam large inte är detsamma som den raka "vanliga" large.

Idag är det inget t-shirtväder, men om några veckor! då j---ars, då blir det uteliv med snygga tröjan! bravo.gif
Farbror Blå
skaplig skillnad iaf...
Betty
Nu har jag tagit en bild på min vita Odlatröja i storlek L tillsammans med min mans gråmelerade t-shirt av samma märke fast i en storlek större, XL. Tilläggas bör att hans tröja är tvättad flera gånger till skillnad mot min vita Odlatröja som ännu inte är tvättad. Jag räknar med att min tröja kommer att krympa en aning (får väl ta och tvätta den och ta en till bild så det blir mer vetenskapligt kanske...)
[attachment=15157:2008_03_17_017.jpg]

Jag tror att en del här som reagerar på att de raka tröjorna är så stora kanske tänkte att de skulle vara mer som raka damstorlekar, vilka ju är rätt mycket mindre än raka herrstorlekar.
Farbror Blå
CITAT (Betty @ 17-03-2008, 15:59) *
Nu har jag tagit en bild på min vita Odlatröja i storlek L tillsammans med min mans gråmelerade t-shirt av samma märke fast i en storlek större, XL. Tilläggas bör att hans tröja är tvättad flera gånger till skillnad mot min vita Odlatröja som ännu inte är tvättad. Jag räknar med att min tröja kommer att krympa en aning (får väl ta och tvätta den och ta en till bild så det blir mer vetenskapligt kanske...)
[attachment=15157:2008_03_17_017.jpg]

Jag tror att en del här som reagerar på att de raka tröjorna är så stora kanske tänkte att de skulle vara mer som raka damstorlekar, vilka ju är rätt mycket mindre än raka herrstorlekar.

alltid komplicerat detta med storlekar, beror ju alltid på om märket i sej har stora eller små storlekar.
en S kan ju på ett annat märke vara en M..
Betty
CITAT (Farbror Blå @ 17-03-2008, 16:07) *
alltid komplicerat detta med storlekar, beror ju alltid på om märket i sej har stora eller små storlekar.
en S kan ju på ett annat märke vara en M..

T-shirtarna på min bild är av samma märke.
Farbror Blå
CITAT (Betty @ 17-03-2008, 16:11) *
T-shirtarna på min bild är av samma märke.

ooj, då blev det skummare...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon