Bettis
Från Aftonbladets nätupplaga:

Kvinna växte fast
på toalettstolen

Efter två år långt toalettbesök hade skinnet växt fast kring toalettringen
Polisen i Ness County hade svårt att tro att det var på riktigt.

Och har fortfarande svårt för det.

– Hon var fysiskt förenad med toalettringen. Men jag kan fortfarande knappt tro det är sant, säger countyts sheriff Bryan Whipple.

När polisen kallades till huset såg de kvinnan sitta på toalettstolen med sina mjukisbyxor nedhasade på låren. Hon sa direkt att hon mådde bra och avböjde hjälp. Men det syntes på hennes ben att de var förtvinade och till slut lät hon sig övertalas att följa med.

Bröt loss ringen
– Vi bröt loss toalettringen och den följde med henne till sjukhuset, säger Bryan Whipple enligt AP. Hon var inte fastlimmad. Hon var helt enkelt fysiskt förenad med toalettringen. Det är svårt att föreställa sig... och jag kan fortfarande knappt tro det är sant.

Kvinnans skinn hade fastnat permanent i toalettstolen.

”Kanske i morgon”
Det var den 35-åriga kvinnans 36-årige pojkvän som hade slagit larm till polisen. Han har berättat att kvinnan självmant suttit på toaletten i närmare två år. Hon vägrade gå därifrån och pojkvännen fick komma och ge henne mat och vatten. De uppgifter som kvinnan hittills lämnat tyder på att pojkvännen talar sanning. Varje dag frågade pojkvännen om hon inte skulle komma ut. Svaret blev varje gång: ”Kanske i morgon”.

Kvinnan är nu på sjukhus men rapporteras vara en högst motvillig patient. Hon har heller inget ont att säga om pojkvännen. Enligt sheriffen är det oklart om hon är mentalt eller fysiskt handikappad.

Hutchinson News uppger att åklagare nu ska ta ställning till om pojkvännen ska åtalas och i sådana fall, för vad.

Magdis
Jag läste också artikeln och undrar även jag; hur är det möjligt? Det är inte första april idag väl? unsure.gif
Om det är sant, hur är man i första hand funtad om man sitter på toaletten i 2 år och hur är man i andra hand funtad om man som sambo inte slår larm tidigare? crazy.gif
Bettis
CITAT (Magdis @ 13-03-2008, 15:30) *
Jag läste också artikeln och undrar även jag; hur är det möjligt? Det är inte första april idag väl? unsure.gif
Om det är sant, hur är man i första hand funtad om man sitter på toaletten i 2 år och hur är man i andra hand funtad om man som sambo inte slår larm tidigare? crazy.gif

Precis min tanke också, har hon inga vänner, släkt eller nått som undrar varför hon sitter på toaletten i 2 år, låter väldigt märkligt.
Chamomille
fear.gif w00t.gif rotfl.gif sos.gif Nämen... Det KAN inte vara sant.
Gossen Ruda
Aftonbladet har väl ALDRIG fel?!
Cacki
CITAT (Gossen Ruda @ 13-03-2008, 17:24) *
Aftonbladet har väl ALDRIG fel?!

Men det vet du väl!? ALLT som står i tidningen är sant, så det så!!
Aqvakul
CITAT (Cacki @ 13-03-2008, 17:26) *
Men det vet du väl!? ALLT som står i tidningen är sant, så det så!!

Apselut! flirting.gif
theseraphim
möjligt är det väl om kvinnan nu är lite allmänt ahhemmm koko och fått någon fobi som gör att hon vägrar lämna muggen, tur på ett sätt att de ändå inte levde ihop för då hade ju han fått springa till grannen varje gång det blev lite nödigt tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon