Full version: Glad Påsk!
Lady Hamilton
Glad Påsk!

[attachment=14981:PICT9595_kopiera.jpg]

kan inte låta bli att lägga in en bild på en söt liten påskbur som jag köpte blush.gif

[attachment=14984:PICT9601.JPG]

Eva i Höga
Så fint, nu fick jag tips till min påskkruka!

GLAD PÅSK!!!
Lady Hamilton
År 2009:s Påskkruka!
[attachment=32715:DSCN2308_kopiera.jpg]

Sussie F-Flower
CITAT (Lady Hamilton @ 03-04-2009, 16:22) *
År 2009:s Påskkruka!
[attachment=32715:DSCN2308_kopiera.jpg]

Åhh, vilken tjusig!!! Härliga färger! tummenupp.gif tummenupp.gif
Meriona
Så gullilga kycklingarna var i buren! Känner du dig inte lockad att släppa ut dem, eller åtminstone glänta på dörren? laugh.gif
Lady Hamilton
CITAT (Meriona @ 03-04-2009, 17:34) *
Så gullilga kycklingarna var i buren! Känner du dig inte lockad att släppa ut dem, eller åtminstone glänta på dörren? laugh.gif

Nä inte ännu rotfl.gif men katterna var intresserade i fjol av vad som fanns inne i buren........
Meriona
Tror jag det, vilket smörgåsbord! blink.gif
Så fin kruka som du har lär jag inte åstadkomma imorgon, men jag ska iallafall göra lite vårfint! Det är så härligt att påsken är sen iår så att man kan kombinera den med vår-känslorna! smile.gif
Myosotis

Meriona
Jaha det ska alltid vara nån som är värre... wub.gif
Lady Hamilton
Snygg Myosotis! bravo.gif
Irene_L
Åhhh vilka fina påskkrukor ni har gjort!! bravo.gif
Meriona
Ja visst är de duktiga !! yaay.gif
Maggan H
Jättefina alla krukorna, men jag håller med om att kyllingarna nog vill gå ut en stund på dagen.... biggrin.gif
zissi
I morgon ska vi på allvar ta o röja bort massa skit på balkongen son hamnat där sen flytten, sen ska det köpas vårblommor nu i helgen. Underbart.
Verklig inspiration att se era bilder.
Såg att IKEA hade sjögräsmattor för 49:-/st. 114x76cm. Blir 10st. för 490:- till vår 8kv.m. stora balkong.
Funderat på trätrallar sådana färdiga också 30x30cm, sen hade K-Rauta trätrall uppbyggt på gummiband. i stl. 80x60cm.
Har ni erfarenheter av några av dessa golvbeklädnader på era balkonger? Vad tycker ni i så fall? (Vi har ingen inglasad men med tak ändå.)
Meriona
[attachment=32752:litenp_sk.jpg]

Jag har iallafall lyckats göra lite påskfint på min balkong idag, även om det såklart inte är lika fantasifullt och vackert som ni andra gjort. Men iallafall blir jag lite glad av det, har skurat där och burit upp utemöblerna, suttit där i solen och läst AlltOmTrädgård med ett glas martini och lyckats bränna mig lite på kinderna. Visst ÄR livet härligt ändå! tummenupp.gif
Eva i Höga
Du är blygsam Meriona! Du har gjort jättefint och du har njutit av det också!
Meriona
Men tack Eva, vad gullig du är! blush.gif
CillaM
Fina skapelser allihopa! Jag nöjer mig med vad som finns i trädgården smile.gif
Anki V
Här var det ytterligare en härlig tråd som jag missat……Vilka tjusiga påskkrukor wub.gif !

Vad fint det blev med julrosorna i påskkrukan Ladyn bravo.gif !

Nu fick jag ett tips om vad jag ska göra med mina mässfynd som just nu bara står där på altanen.

/Anki
Meriona
Då väntar vi bara på bildbevis Anki! wink.gif
Biggan_
Jaaa, så fina påskkrukor! bravo.gif

Betty
Påskkruka -09
[attachment=32778:2009_04_05_002.jpg]
Meriona
Åh vad fint Betty! Så gulligt med boet! wub.gif
Betty
CITAT (Meriona @ 05-04-2009, 11:29) *
Åh vad fint Betty! Så gulligt med boet! wub.gif

Tack! Jag brukar kila fast det där boet i påskriset men i år har jag inte tagit in något ris så då fick det bli så där i stället. smile.gif
Meriona
Jag har tagit in ris, men inte pyntat det ännu. Jag har inte det i vatten för säkerhets skull, det är tråkigt om mina allergiska vänner inte kan komma på besök. Köpte svarta fjädrar iår, det kändes lite upproriskt... laugh.gif
Betty
CITAT (Meriona @ 05-04-2009, 11:55) *
.../Köpte svarta fjädrar iår, det kändes lite upproriskt... laugh.gif

rotfl.gif Tufft!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon