Full version: Hej på er alla!
Annica J
[font="Comic Sans MS"][/font]

Hejsan på er alla! rolleyes.gif

Annica här efter ett LÅNGT avbrott. Har försökt svara på personligt mail men vet ej om de kommit fram? Jag vill tacka för att ni fortfarande har mig i era tankar...Ja, ni som kanske inte varit med så är detta Annica med enormt mycket last.(Ja, enl. mig själv i alla fall).
I oktober/november drabades jag av hemska smärtor i rygg och ben och mitt vänsterben slutade att fungera som det skulle och jag har nu förlorat mycket styrka och känsel pga ett diskbråck. Har fått äta morfinliknande tabletter och har varit väldigt "down". Har försökt ta en dag i sänder och börjar nu komma tillbaka till vardagen.

MYCKET är fortfarande kämpigt men jag försöker så gott jag kan och jag har verkligen inte glömt er alla och de varma ord jag fick från er...

MÅNGA MÅNGA kramar från mig till er! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Myosotis
Men hej Annica!! smiley_small_hug.gif
Det var länge sen. Som jag har undrat vart du tog vägen! Hur går det med kaktusen? Har du fått tag på någon?
Annica J
Hejsan.

Tyvärr inget napp alls. har även kontaktad en "grossist" men ej fått något svar från dem.. crying.gif

Det verkar som jag enbart får drömma om denna vackra växt. Har fått en konstig ohyra på mina växter(suckulenter) under vintern som jag kämpat med men igår blev jag tvungen att slänga mellan 30-40 olika....suck. Man vill ju inte att det skall sprida sig och INGA metoder jag provat har hjälpt...
Men nu i år skall jag söka som en tok efter håriga och storvuxna bocasanor.... rolleyes.gif

Kram Annica
Magdis
Massor med kramar till dig Annica o jag hoppas att det i fortsättningen bara ska gå UPPÅT för dig.
smiley_small_hug.gif kompiskram.gif
Biggan_
Välkommen tillbaka Annica! Hoppas det bara blir bättre o bättre nu då!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon