Full version: Gympa
Monica i Nässjö
Ja just det, är det någon som har tips på rörelser man kan göra hemma? Jag känner att jag måste börja skärpa till mig, vaknar allt oftare med stel rygg. Och inte minst med tanke på kommande grävsäsong, ajajaj!
Ciczi
Jag tycker det är svårt att veta vilka rörelser som är bra just för dig och ditt problem. Själv valde jag att gå till sjukgymnast och fick där massa bra övningar för just mitt problem.

Ciczi
Tosan
Ja det finns massor, men lite svårt att förklara bara sådär... Om du pm:ar mig din mejladress så kan jag scanna och skicka några bilder, men de är bara en bråkdel om vad som finns. Mitt bästa tips är att gå till en sjukgymnast som kan ge dig ett enkelt träningsprogram.

I övrigt vill jag nog påstå att den allra bästa träningen får man på hästryggen, för min egen del är det enda gången jag får må bra smile.gif
LadyG
Håller med om att ett besök hos en sjukgymnast kan nog vara väldigt bra, de kan dessutom visa stretch och töj-önvningar om du skulle behöva det (det ser de på sättet du gör övningarna).
Monica i Nässjö
Tänk, så långt hade jag inte tänkt själv som att jag skulle behöva en sjukgymnast. Jag trodde bara att jag har besvär för att jag är en sådan latmask. Men det låter faktiskt som en väldigt vettig idé. Tack ska ni ha för tipset.
Tosan, jag har PM.at dig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon