CillaM
I natt, fem i 3, ringde min syster och var en aning hysterisk. "Hon fölar nu, jag menar att hon verkligen fölar nu! Så där lagom yr i skallen, tog jag på mig kläderna lagt fram för tillfället (är superallergisk mot häst o måste tänka mig för vilka kläder jag har så jag inte blandar dom med nåt annat), snappade åt mig kameran som stod redo och körde iväg. Var där 15 minuter senare i stallet men missade fölningen men inte den lilla söta rara uppenbarelsen som blev resultatet:

Föl4.jpg

Föl5.jpg

Föl6.jpg

Föl9.jpg

Föl8.jpg

Föl10.jpg

Föl11.jpg

MorochSon.jpg

MorochSon2.jpg

MorochSon3.jpg

Netha
Så fina bilder. smile.gif
Har aldrig sett en häst föla men desto fler kossor kalva.... att se ett nytt liv födas är alltid lika fascinerande och fantastiskt. wub.gif
Tosan
wub.gif wub.gif wub.gif
CillaM
Jag var mållös, det är ett under att se en varelse födas. Sedan att det var på tiden att stoet (Mirabona) kläckte gjorde ju inte stunden sämre, vi hade väntat i nästan 4 veckor på det. Men det knäckte mig lite att vissa bilder blev svarta, trots att jag i kameran såg att det var perfekta. -cry-.gif
Chamomille
Nämen... wub.gif Va fina...
Fenja
Vilken liten goding, den vill vi se mera av! wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Wilmer
Å, jag såg precis bilderna i ditt album. Så ljuvligt att få vara med!
160kvm stort hus
Åh va söt!

Den får vi se mer av hoppas jag!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon