anima
Finns det någon norr om Dalälven som visar sin trädgård?
Tosan
CITAT (anima @ 18-03-2008, 16:50) *
Finns det någon norr om Dalälven som visar sin trädgård?

Du får gärna se min om du vill, inte för att det är mycket att se men... smile.gif
Har du kollat den här tråden? http://www.odla.nu/forums/index.php?showtopic=61738

Annars kanske du hittar nåt om du kollar trädgårdssällskapens hemsidor...
anima
Gick in där just nu!
Tack skall du ha.
ingrids
Villa Fraxinus mellan Ö-vik och Härnösand, den är så poppis så jag vet inte om man riktigt kan kalla den privat längre. Sen har vårt trädgårdssällskap (Umeå stads) öppen trädgård på sommaren. Vet inte riktigt vad ditt södra norrland är, Umeå kan nog vara långt. Men visst borde du ha något lokalt sällskap som kör visningar. (Undrar om initiativet inte ursprungligen är tidnignen Lands, men där kan jag vara ute på en cykeltur).
Tosan
Sen har du ju Villa Blåkula, strax norr om sälen...
Hon är förresten medlem här! smile.gif
mariann jansson
Hej Anima!
Det är första gången som jag är inne här. Jag bor strax söder om Sundsvall och har en trädgård som jag kan visa upp. Har försökt att gruppera rabatterna i sammanhängande färger. Handikappanpassad. Trädgård är mitt största intresse, vi brukar fara runt ibland på somrarna till olika privata trädgårdar som man kan hitta genom att vara med i Sveriges Trädgårds Amatörer, STA.
salikons
pilgården i Sundsvall som är öppen på helgerna finna alltid. Mycket vacker trädgård, rekommenderas varmt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon