Full version: VM-konståkning
ninnisky
Gillan lyckades att vinka till oss idag... inte bara vinkade utan blev intervjuad av lokalreportern i Västnytt. biggrin.gif biggrin.gif
Hon hade minst 2 odlaknappar på sig och såg inte det minsta nervös ut!

För er som kan se så går en repris av Västnytt kl 22.15 ikväll!

Heja Gillan smiley_small_hug.gif
Netha
Heja Gillan! minst fyra Odlaknappar såg jag nyss på Rapport att hon hade. yaay.gif
bravo.gif

Här kan ni se Västnytts inslag, samma som nyss visades i Rapport.... Västnytt
Tosan
Och för er som inte ser västnytt kan ni titta HÄR Man kan iaf inte missa Gillan biggrin.gif tummenupp.gif
Alba
Så kul att se Gillan. Vilken reklam för Odla......wow.
mamamaggan
Kul att få se Gillan live och kul för henne att få vara där och se alltihop live.

Såg minst fyra Odla-knappar! giggle.gif
ninnisky
.... jag menade minst 2 odlaknappar på vardera sidan förståss smile.gif det blev lite bråttom!
marskattan
E det bara hos mig ljudet försvinner när bla Gillan blir intervjuad?

Heja Gillan!!! Du borde ju nästan fått dom där knapparna gratis pga all reklam du gör för Odla tummenupp.gif
Magdis
Waaaaaaaahh, go Gillan go Gillan!! bravo.gif yahoo.gif
Bee
Jag såg också Gillan på tv med Odla-knappar och allt. JAg tror hon har det riktigt gött nu!
Lady Hamilton
Wao! bravo.gif Gillan Ja hon hälsar till er alla Fick ett SMS vid 13-tiden om att hon blivit intervjuad yahoo.gif
Chamomille
w00t.gif yaay.gif Skojigt!!!
Biggan_
CITAT (Lady Hamilton @ 18-03-2008, 20:37) *
Wao! bravo.gif Gillan Ja hon hälsar till er alla Fick ett SMS vid 13-tiden om att hon blivit intervjuad yahoo.gif

Kan du inte SMS:a henne och hälsa från oss?
Så roligt att se henne mitt i hennes efterlängtade äventyr!
....och hon hade minsann användning för knapparna!
Lady Hamilton
Ja det skall jag göra yes.gif
titti49zon6
Härligt att se Gillan och hon ser ut att må jättebra, hälsa från mig med bravo.gif
dessutom var hon ju vackert dekorerad giggle.gif
Irene_L
-cry-.gif jag kan ju inte se henne. Jag missade rapport så jag klickade på länken som ni har laggt upp här i tråden. Men jag får det inte att funka fast jag laddade hem det där man var tvungen att ha. Men det funkar ju inte ändå. Det stog att det var tvungen att vara 9-an men det som blev hemladdat blev 8-an. Usch så rörigt!!! sweatingbullets.gif

Jag vill ju också se Gillan!!! kompiskram.gif
Aqvakul
Fräckt!!
Betty
Så roligt att se Gillan på TV, dekorerad med alla odlaknapparna! bravo.gif

Hoppas din VM-vecka blir precis så underbar som du hade förväntat dig! tummenupp.gif
HelenN
Du gjorde dig bra i TV GILLAN!!!!!! Jag såg klippet i längen här i tråden!!! Såg t.o.m odlaknapparna:)
Irene_L
yahoo.gif Nu har jag också sett Gillan!! Det gick till slut. Efter en massa letande fick jag fram gårdagens rapport och där var hon!! kompiskram.gif
Det är tur att man är envis för envis det är jag!! giggle.gif
Dealer
I TV:n confused.gif Jsså det är där hon är. Som jag har letat dunno.gif Här står jag med frösådder, änglatrumpeter, sticklingar från rosor, poppel med mera. När våren kom ställde jag ut en del i växthuset, men då blev det naturligtvis vinter och kallt igen wacko.gif Jag hoppas att Gillan har det trevligt smiley_small_hug.gif Då kanske hon förlåter mig när hon kommer hem igen trostar.gif naughty.gif flirting.gif
Lady Hamilton
tummenupp.gif Kämpa på Dealer bravo.gif Du kommer att klara detta Visst kan det bli lite jobb med att bära "in o ut" någon gång i mellan åt sweatingbullets.gif Men det kommer att vara värt varje steg när sommarens blomsterprakt visar sig. Angående sticklingar så titta till den som är 3:a från hö, på vä sida lite extra (prata gärna med den också) för det är nog just "den" sticklingen som är tänkt att jag skall få om den rotar sig giggle.gif

I övrigt kan jag hälsa från Gillan att hon har det bra och mår toppen yahoo.gif
Alba
Aj då.....det var inte meningen att du skulle se var hon var.........ja ja.....så kan det gå. Vi som försökte viska bara.

Ja hon blir ju borta några dagar så du hinner köpa nya växter. naughty.gif

Och du....änglatrumpeten vill inte ha snö.

Lycka till med odlingarna.
Betty
CITAT (Dealer @ 19-03-2008, 19:19) *
I TV:n confused.gif Jsså det är där hon är. Som jag har letat dunno.gif /....

rotfl.gif
Gillan
blush.gif blush.gif , mm, något generad ja. Ärligt talat så vet jag inte om det var knapparna som gjorde att jag blev intervjuad? Detta hände sig vid sista pausen före tävlingarna satte igång. Jag satt och funderade ett par minuter på om jag skulle sätta på mig knapparna eller inte. Till slut tog jag ett djupt andetag och bestämde mig, jag hade ju trots allt lovat sweatingbullets.gif . Sååå, på med knapparna, reser mig upp och vänder mig om för att gå ut...........och där står reportern med mikrofonen uppstucken under näsan på mig help.gif !!!! Jag trodde ärligt talat att jag skulle dö! Tunghäfta fick jag och visste inte alls vad jag skulle svara. Hade jag bara fått tänka över mina svar en minut eller så hade det kanske blivit annorlunda. Så ni som tror att jag var avslappnad, ni tror helt fel laugh.gif laugh.gif . Ja,ja, nu är det som det är och det får jag lov att bjuda på smiley_small_hug.gif

Ps! Alla frösådder och sticklingar har Dealer fixat till all belåtenhet wub.gif
Alba
Jag tyckte du var superbra.....ingen tunghäfta där inte......bra svar och du såg då inte det minsta förskräckt ut.
Du så ut som om du var hur van som helst med intervjuer.

Om det hade varit jag....grymma tanke......jag hade inte fått fram ett ord.....hade börjat svamla om något jag inte kunde slutföra.
Jag blir nervös av bara tanken att få en mikrofon så där under näsan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon