Full version: Nu är jag tillbaks
kristerh
Hej på er, har ni saknat mig? jag har iaf saknat er,

har haft så mycket annat för mig så jag har lyckats att hålla mig från odla i över 1 år whistling.gif , har varit inne o kikat ibland men inte skrivit något, har spårat ur lite i min antikvitetsjakt o köpt på mig alldeles för mycket...
har varit på visningar o annat varje helg, trädgårdsintresset har fått vika undan lite men nu när våren kommer börjar det rycka lite i "planteringstarmen" Dessutom har min pappa gått bort plötsligt för ett par månader sedan -cry-.gif och det har varit fruktansvärt jobbigt,

hoppas att få träffa gamla o nya vänner här på odla, fast en del av er har ju "bytt namn" sedan det nya odla startades men jag kommer nog att känna egen er så småningom...

krister

skogstroll
det var tråkigt med din pappa kompiskram.gif välkommen tillbaks! smile.gif Alla är så rara här
Fenja
Beklagar din far. Kul att se dig igen!
Mvh
Fenja
Alba
Så tråkigt att höra att din pappa gått bort. Ja det är en jobbig tid man måste ta sig igenom.

Roligt att se att du är tillbaka. Odla är beroendeframkallande så det går ju inte att lämna Odla helt.
Magdis
Beklagar sorgen! trostar.gif Kul att se dig igen iaf! Det är lite lustigt att du dyker upp nu för precis igår läste jag nån gammal tråd som du varit med i och jag undrade var i hela friden du tagit vägen. Å så dyker du upp nu!
Välkommen tillbaka! rose.gif
Boxer
*vinkar* smile.gif
Eva i Skåne
Välkommen tillbaka säger jag också. smile.gif
Netha
Visst har jag undrat vart du tog vägen... Välkommen tillbaka! smile.gif

Beklagar sorgen, vet att det är jobbigt att mista förälder. trostar.gif
Irene_L
Välkommen tillbaka!!! tummenupp.gif
Så sorgligt att du förlorat din pappa trostar.gif
ninnisky
Så roligt att du är tillbaka smile.gif
ingrid fuxwall
Vad skönt att ytterligare en hittat tillbaka kompiskram.gif
Betty
Beklagar sorgen, det är tungt att förlora föräldrar.

Men kul att se dig här igen i alla fall, välkommen tillbaka. kompiskram.gif
Biggan_
Så tråkigt att du mist din pappa trostar.gif
Jag har saknat dej och tycker det är väldigt roligt att du har hittat hit igen! Välkommen tillbaks! rose.gif

Wilmer
Hej!

Har också undrat var du varit, kul att du är tillbaka. Beklagar sorgen trostar.gif
pimpim
Så tråkigt att du förlorat din pappa. Vet hur tungt det är.
Jag är glad att du hittat tillbaka till odla.
kristerh
Tack alla wub.gif som sagt kul att höra av er, ser fram emot livliga o roliga givande diskussioner,
här finns så mycket att gå igenom så det kommer att ta tid och så måste jag ju ladda upp nya bilder o lära mig det nya forumet...

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon