Full version: paprika.
Bettanspettan
hejsan.

känner mig så mega stolt över mina paprika plantor(planta snarare) så jag tänkte att jag kunde lägga upp ett par bilder på dom smile.gif
jag hade från början 8 plantor, men det slutade med att bara två stycken klarade sig igenom vintern, och att dom flesta som dog, det berodde på min dumma katt så knaprade sönder dom sad.gif
men två är ju bättre än inget smile.gif
på bild ett har ni samma planta som på bild två bara det att jag bytte rum och nu mår den mkt bättre, 3:e bilden är på min nykomling som jag sådde för ca 1 vecka sen. smile.gif och 4:e på min andra planta som klarade vintern, men den har inte fått blommor ännu..

och sista bilden är på alla min plantor som till en början klarade vintern tills min katt knaprade sönder dom sad.gif
rosita
GRATTIS! Med blommor och allt! Jag blir avis!!! rolleyes.gif
Bettanspettan
åh, tack biggrin.gif va glad jag blir! hihi, hoppas det bli någon frukt, men tror den är för liten för att få frukt(bära frukt), eller vad tror du/ni?
rosita
Den ska nog kunna få frukt, men du kanske måste hjälpa den på traven med pollineringen?! Lek bi och ta en pensel och rör runt lite i blommorna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon