Full version: Expedition Robinson
Chamomille
Vad 17 hette gubben som kom 2:a confused.gif

Edit!!! 1997 då menar jag. Suck...
Irene_L
Kent Larsen tror jag!
Chamomille
Tack! thanks.gif ...efter alla mina felskrivningar/missar.. giggle.gif
Tosan
Han är väl ändå inte mycket å stå efter? Jag ser han tyvärr alldeles för ofta blink.gif
Chamomille
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 22:16) *
Han är väl ändå inte mycket å stå efter? Jag ser han tyvärr alldeles för ofta blink.gif

Göööru confused.gif Har inte sett honom ett dugg. Tyckte han bara var en duktig överlevnadsmänniska.
Det var eg bara en undran...Minnet sviker med åldern, 27 giggle.gif
Tosan
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:20) *
Göööru confused.gif Har inte sett honom ett dugg. Tyckte han bara var en duktig överlevnadsmänniska.
Det var eg bara en undran...Minnet sviker med åldern, 27 giggle.gif

Nja, så jäkla duktig tror jag inte han är, inte mer än nån annan här iaf. Däremot har han ju fina överlevnadskonster när det gäller att smörja myndigheterna...
Han bor ju här i Lse, och jag är allt annat än imponerad över karln. Och sonen är inte ett spår bättre...
Chamomille
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 22:30) *
Nja, så jäkla duktig tror jag inte han är, inte mer än nån annan här iaf. Däremot har han ju fina överlevnadskonster när det gäller att smörja myndigheterna...
Han bor ju här i Lse, och jag är allt annat än imponerad över karln. Och sonen är inte ett spår bättre...

Ujda... Så fel uppfattning man kan få unsure.gif
Men vem är Martin då idag???
Tosan
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:45) *
Ujda... Så fel uppfattning man kan få unsure.gif

Han har en förmåga att kunna visa sina bästa sidor, så jag är inte förvånad...
Chamomille
Ja, dens fötter man trampar på idag, kan höra ihop med dens arsle som du måste slicka i morrn. flirting.gif
Jag bara tyckte om Kent "på nå vis". Vet inte varför confused.gif Kanske därför ingen annan gjorde det? Kanske för att han hade klarat sig själv fortfarande på ön...
Tosan
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:59) *
Ja, dens fötter man trampar på idag, kan höra ihop med dens arsle som du måste slicka i morrn. flirting.gif
Jag bara tyckte om Kent "på nå vis". Vet inte varför confused.gif Kanske därför ingen annan gjorde det? Kanske för att han hade klarat sig själv fortfarande på ön...

Ja, han gjorde ett väldigt gott intryck på alla i robinsson... Och han har gjort jäkligt mycket PR för stan, det ska han ha credit för, absolut!
Sen att jag sett lite andra sidor är ju en annan sak...
Chamomille
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 23:04) *
Ja, han gjorde ett väldigt gott intryck på alla i robinsson... Och han har gjort jäkligt mycket PR för stan, det ska han ha credit för, absolut!
Sen att jag sett lite andra sidor är ju en annan sak...

Jaha... Det kan jag ju tro. smile.gif Förstår vad du menar.
Gita
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:59) *
Tyckte också om Kent, kanske just för han var en överlevnadsmänniska, jag tycker om människor som klarar sig bra.
Gita
Pirum
"Överlevnadsmänniska", det kan väl betyda olika saker i olika sammanhang. Tror han fick en del vildmarksimage 'gratis' eftersom han var skäggig, och i vildmarken kan man ju inte ha med sig rakhyvel. Rakkniv kanske. Men inte hyvel. Fast redan från början "höll" jag på "han med yxan", för det stod klart att Robinson skulle bli ungefär lika vedervärdigt som man befarade, med utröstningar och mobbning. I varje avsnitt satt den stackarn längst ut på stocken och skruvade sig, medan den ena efter andra ville rösta ut honom. Märkligt nog klarade han sig hela tiden.
Chamomille
CITAT (Pirum @ 22-03-2008, 19:55) *
"Överlevnadsmänniska", det kan väl betyda olika saker i olika sammanhang. Tror han fick en del vildmarksimage 'gratis' eftersom han var skäggig, och i vildmarken kan man ju inte ha med sig rakhyvel. Rakkniv kanske. Men inte hyvel. Fast redan från början "höll" jag på "han med yxan", för det stod klart att Robinson skulle bli ungefär lika vedervärdigt som man befarade, med utröstningar och mobbning. I varje avsnitt satt den stackarn längst ut på stocken och skruvade sig, medan den ena efter andra ville rösta ut honom. Märkligt nog klarade han sig hela tiden.

Ja, det är rena rama förnedrings-tv. Jag va uppriktigt ledsen när jag tittade det första året. Efter det har jag inte tittat. Jag höll på Kent för att han "kunde" allt -överlevnad. Det var ju det jag trodde programmet gick ut på...? Men så var det kanske inte.
Grå
CITAT (Chamomille @ 22-03-2008, 21:34) *
Jag höll på Kent för att han "kunde" allt -överlevnad. Det var ju det jag trodde programmet gick ut på...? Men så var det kanske inte.

Nej, det tror jag inte för när Robinson-Emma var med så handlade det ju enbart om vem som kunde behålla silikonet i pattarna längst.

*saknar inte tv'n*
Chamomille
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 11:11) *
Nej, det tror jag inte för när Robinson-Emma var med så handlade det ju enbart om vem som kunde behålla silikonet i pattarna längst.

*saknar inte tv'n*

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Undrar hur länge HON hade överlevt själv på ön?
Gita
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 11:11) *

*saknar inte tv'n*

Jomen visst, det var tack vare silikonet hon klarade balanstävlingen på brädan så bra.
Att hon var väldigt vältränad och fysiskt stark samt glad, glad trevlig och mycket diplomatisk hade ingen eller ytterst liten betydelse.
Gita
Grå
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 12:36) *
Jomen visst, det var tack vare silikonet hon klarade balanstävlingen på brädan så bra.
Att hon var väldigt vältränad och fysiskt stark samt glad, glad trevlig och mycket diplomatisk hade ingen eller ytterst liten betydelse.
Gita

Ahaa.. var det därför de fokuserade så mycket på hennes implantat och hennes ögonbrynspincett som var den enda ägodel hon valde att ta med sig.... i sanning en true survivor!
Anma
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 12:46) *
Ahaa.. var det därför de fokuserade så mycket på hennes implantat och hennes ögonbrynspincett som var den enda ägodel hon valde att ta med sig.... i sanning en true survivor!

Du tror inte att dom fokuserade på just de sakerna på grund av en anledning? Hon är mycket mer än bara en silikonfylld pincettägare.
Gita
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 12:46) *

Du gör det faktiskt väldigt enkelt för dig genom att ösa förakt över kvinnor som inte är som du
Gita
Grå
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 13:00) *
Du gör det faktiskt väldigt enkelt för dig genom att ösa förakt över kvinnor som inte är som du
Gita

a0a.gif

Och du har fullt sjå med att irritera dig på mig och allt som är jag.
Hoppas du får en bra dag trots allt. smile.gif
henriks
CITAT (Anma @ 23-03-2008, 12:57) *
Du tror inte att dom fokuserade på just de sakerna på grund av en anledning? Hon är mycket mer än bara en silikonfylld pincettägare.

Mycket möjligt, men du påstår väl inte att någon kvinna opererar brösten för sin egen skull? Eller jo, föresten, det finns det nog, men då är det ju nästan värre - om de känner att dom måste ha stora bröst för att vara något i samhället. Att inte vara värderad för den de är.
Gita
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 13:02) *
a0a.gif

Och du har fullt sjå med att irritera dig på mig och allt som är jag.
Hoppas du får en bra dag trots allt. smile.gif

Jag måste erkänna att din människosyn irriterar, stör och skrämmer mig.
Jag slutar nu,skall gå ut i solen och njuta av livet, du får gärna sista ordet.
Gita
Chamomille
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 12:36) *
Gita

Balanstävling?? Det är bra överlevnad det!
henriks
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 13:15) *
Gita

Det enda som skrämmer mig i Grås så kallade "människosyn" är hur rätt hon har. Det ÄR ett konstigt, föråldrat samhälle vi lever i.
Grå
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 13:15) *
Gita

Jag ska störa, irritera och skrämma dig lite till.
Vet du om att människan är den enda arten på hela jorden där det finns ett flertal individer som inte ser några hinder i att våldta ungar?
Det finns faktiskt ingen annan djurart som gör detta, utan de parar sig när de blivit könsmogna. Det beteendet irriterar, stör och skrämmer mig. Vad är det som är så fantastiskt med människor?
Eva-Helene
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 13:34) *
Jag ska störa, irritera och skrämma dig lite till.
Vet du om att människan är den enda arten på hela jorden där det finns ett flertal individer som inte ser några hinder i att våldta ungar?
Det finns faktiskt ingen annan djurart som gör detta, utan de parar sig när de blivit könsmogna. Det beteendet irriterar, stör och skrämmer mig. Vad är det som är så fantastiskt med människor?

Ursäkta, men det finns en art där det är standardförfarande - minns nu inte vad det var för djur, men det liknar hermelinen - att hannar söker upp nyfödda ungar och våldtar alla honor i kullen. När honorna blivit könsmogna befruktas dom av spermierna från den våldtäkten.
Mänskliga pedofiler anser jag att det borde vara skottpengar på!!!
Chamomille
CITAT (Eva-Helene @ 23-03-2008, 15:46) *
Ursäkta, men det finns en art där det är standardförfarande - minns nu inte vad det var för djur, men det liknar hermelinen - att hannar söker upp nyfödda ungar och våldtar alla honor i kullen. När honorna blivit könsmogna befruktas dom av spermierna från den våldtäkten.
Mänskliga pedofiler anser jag att det borde vara skottpengar på!!!

Gud va bra. Vad hittade du det någonstanns?
Gunilla T
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 13:00) *
Gita

Förakt ja, om man läser trådarna här så skymtar nog en del förakt fram här och där. Politikerförakt tycks vara socialt accepterat - men förakt mot kvinnor som inte uppför sig inom dom socialt accepterade ramarna har jag iaf läst om här på forumet, tråden hette "white trash" tror jag.
Eva-Helene
CITAT (Chamomille @ 23-03-2008, 15:52) *
Gud va bra. Vad hittade du det någonstanns?

Såg det på ett program på Viasat Nature för nåt år sen. Det var så upprörande att det fastnade i minnet.
Jag har flera i min bekkantskkapskrets som varit utsatta för pedofiler och vet vilket helvete var och en av dom har gått/går igenom. Därför har jag ingen som helst sympati/förståelse för pedofilers "sjukdom". Nä, bort med dom! Låt dom ruttna på nån avlägsen söderhavsö där dom får klara sig bäst dom kan. Att skjuta dom j******a är ju straffbart....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon