|
Chamomille
21-03-2008, 20:20
Vad 17 hette gubben som kom 2:a  Edit!!! 1997 då menar jag. Suck...
Irene_L
21-03-2008, 20:47
Kent Larsen tror jag!
Chamomille
21-03-2008, 20:55
Tack!  ...efter alla mina felskrivningar/missar..
Han är väl ändå inte mycket å stå efter? Jag ser han tyvärr alldeles för ofta
Chamomille
21-03-2008, 22:20
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 22:16)  Han är väl ändå inte mycket å stå efter? Jag ser han tyvärr alldeles för ofta  Göööru  Har inte sett honom ett dugg. Tyckte han bara var en duktig överlevnadsmänniska. Det var eg bara en undran...Minnet sviker med åldern, 27
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:20)  Göööru  Har inte sett honom ett dugg. Tyckte han bara var en duktig överlevnadsmänniska. Det var eg bara en undran...Minnet sviker med åldern, 27  Nja, så jäkla duktig tror jag inte han är, inte mer än nån annan här iaf. Däremot har han ju fina överlevnadskonster när det gäller att smörja myndigheterna... Han bor ju här i Lse, och jag är allt annat än imponerad över karln. Och sonen är inte ett spår bättre...
Chamomille
21-03-2008, 22:45
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 22:30)  Nja, så jäkla duktig tror jag inte han är, inte mer än nån annan här iaf. Däremot har han ju fina överlevnadskonster när det gäller att smörja myndigheterna... Han bor ju här i Lse, och jag är allt annat än imponerad över karln. Och sonen är inte ett spår bättre... Ujda... Så fel uppfattning man kan få  Men vem är Martin då idag???
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:45)  Ujda... Så fel uppfattning man kan få  Han har en förmåga att kunna visa sina bästa sidor, så jag är inte förvånad...
Chamomille
21-03-2008, 22:59
Ja, dens fötter man trampar på idag, kan höra ihop med dens arsle som du måste slicka i morrn. Jag bara tyckte om Kent "på nå vis". Vet inte varför  Kanske därför ingen annan gjorde det? Kanske för att han hade klarat sig själv fortfarande på ön...
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:59)  Ja, dens fötter man trampar på idag, kan höra ihop med dens arsle som du måste slicka i morrn. Jag bara tyckte om Kent "på nå vis". Vet inte varför  Kanske därför ingen annan gjorde det? Kanske för att han hade klarat sig själv fortfarande på ön... Ja, han gjorde ett väldigt gott intryck på alla i robinsson... Och han har gjort jäkligt mycket PR för stan, det ska han ha credit för, absolut! Sen att jag sett lite andra sidor är ju en annan sak...
Chamomille
22-03-2008, 00:10
CITAT (Tosan @ 21-03-2008, 23:04)  Ja, han gjorde ett väldigt gott intryck på alla i robinsson... Och han har gjort jäkligt mycket PR för stan, det ska han ha credit för, absolut! Sen att jag sett lite andra sidor är ju en annan sak... Jaha... Det kan jag ju tro.  Förstår vad du menar.
CITAT (Chamomille @ 21-03-2008, 22:59)  Ja, dens fötter man trampar på idag, kan höra ihop med dens arsle som du måste slicka i morrn. Jag bara tyckte om Kent "på nå vis". Vet inte varför  Kanske därför ingen annan gjorde det? Kanske för att han hade klarat sig själv fortfarande på ön... Tyckte också om Kent, kanske just för han var en överlevnadsmänniska, jag tycker om människor som klarar sig bra. Gita
"Överlevnadsmänniska", det kan väl betyda olika saker i olika sammanhang. Tror han fick en del vildmarksimage 'gratis' eftersom han var skäggig, och i vildmarken kan man ju inte ha med sig rakhyvel. Rakkniv kanske. Men inte hyvel. Fast redan från början "höll" jag på "han med yxan", för det stod klart att Robinson skulle bli ungefär lika vedervärdigt som man befarade, med utröstningar och mobbning. I varje avsnitt satt den stackarn längst ut på stocken och skruvade sig, medan den ena efter andra ville rösta ut honom. Märkligt nog klarade han sig hela tiden.
Chamomille
22-03-2008, 21:34
CITAT (Pirum @ 22-03-2008, 19:55)  "Överlevnadsmänniska", det kan väl betyda olika saker i olika sammanhang. Tror han fick en del vildmarksimage 'gratis' eftersom han var skäggig, och i vildmarken kan man ju inte ha med sig rakhyvel. Rakkniv kanske. Men inte hyvel. Fast redan från början "höll" jag på "han med yxan", för det stod klart att Robinson skulle bli ungefär lika vedervärdigt som man befarade, med utröstningar och mobbning. I varje avsnitt satt den stackarn längst ut på stocken och skruvade sig, medan den ena efter andra ville rösta ut honom. Märkligt nog klarade han sig hela tiden. Ja, det är rena rama förnedrings-tv. Jag va uppriktigt ledsen när jag tittade det första året. Efter det har jag inte tittat. Jag höll på Kent för att han "kunde" allt -överlevnad. Det var ju det jag trodde programmet gick ut på...? Men så var det kanske inte.
CITAT (Chamomille @ 22-03-2008, 21:34)  Jag höll på Kent för att han "kunde" allt -överlevnad. Det var ju det jag trodde programmet gick ut på...? Men så var det kanske inte. Nej, det tror jag inte för när Robinson-Emma var med så handlade det ju enbart om vem som kunde behålla silikonet i pattarna längst. *saknar inte tv'n*
Chamomille
23-03-2008, 11:46
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 11:11)  Nej, det tror jag inte för när Robinson-Emma var med så handlade det ju enbart om vem som kunde behålla silikonet i pattarna längst.
*saknar inte tv'n* Undrar hur länge HON hade överlevt själv på ön?
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 11:11)  Nej, det tror jag inte för när Robinson-Emma var med så handlade det ju enbart om vem som kunde behålla silikonet i pattarna längst.
*saknar inte tv'n* Jomen visst, det var tack vare silikonet hon klarade balanstävlingen på brädan så bra. Att hon var väldigt vältränad och fysiskt stark samt glad, glad trevlig och mycket diplomatisk hade ingen eller ytterst liten betydelse. Gita
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 12:36)  Jomen visst, det var tack vare silikonet hon klarade balanstävlingen på brädan så bra. Att hon var väldigt vältränad och fysiskt stark samt glad, glad trevlig och mycket diplomatisk hade ingen eller ytterst liten betydelse. Gita Ahaa.. var det därför de fokuserade så mycket på hennes implantat och hennes ögonbrynspincett som var den enda ägodel hon valde att ta med sig.... i sanning en true survivor!
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 12:46)  Ahaa.. var det därför de fokuserade så mycket på hennes implantat och hennes ögonbrynspincett som var den enda ägodel hon valde att ta med sig.... i sanning en true survivor! Du tror inte att dom fokuserade på just de sakerna på grund av en anledning? Hon är mycket mer än bara en silikonfylld pincettägare.
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 12:46)  Ahaa.. var det därför de fokuserade så mycket på hennes implantat och hennes ögonbrynspincett som var den enda ägodel hon valde att ta med sig.... i sanning en true survivor! Du gör det faktiskt väldigt enkelt för dig genom att ösa förakt över kvinnor som inte är som du Gita
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 13:00)  Du gör det faktiskt väldigt enkelt för dig genom att ösa förakt över kvinnor som inte är som du Gita Och du har fullt sjå med att irritera dig på mig och allt som är jag. Hoppas du får en bra dag trots allt.
henriks
23-03-2008, 13:12
CITAT (Anma @ 23-03-2008, 12:57)  Du tror inte att dom fokuserade på just de sakerna på grund av en anledning? Hon är mycket mer än bara en silikonfylld pincettägare. Mycket möjligt, men du påstår väl inte att någon kvinna opererar brösten för sin egen skull? Eller jo, föresten, det finns det nog, men då är det ju nästan värre - om de känner att dom måste ha stora bröst för att vara något i samhället. Att inte vara värderad för den de är.
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 13:02)  Och du har fullt sjå med att irritera dig på mig och allt som är jag. Hoppas du får en bra dag trots allt.  Jag måste erkänna att din människosyn irriterar, stör och skrämmer mig. Jag slutar nu,skall gå ut i solen och njuta av livet, du får gärna sista ordet. Gita
Chamomille
23-03-2008, 13:18
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 12:36)  Jomen visst, det var tack vare silikonet hon klarade balanstävlingen på brädan så bra. Att hon var väldigt vältränad och fysiskt stark samt glad, glad trevlig och mycket diplomatisk hade ingen eller ytterst liten betydelse. Gita Balanstävling?? Det är bra överlevnad det!
henriks
23-03-2008, 13:26
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 13:15)  Jag måste erkänna att din människosyn irriterar, stör och skrämmer mig. Jag slutar nu,skall gå ut i solen och njuta av livet, du får gärna sista ordet. Gita Det enda som skrämmer mig i Grås så kallade "människosyn" är hur rätt hon har. Det ÄR ett konstigt, föråldrat samhälle vi lever i.
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 13:15)  Jag måste erkänna att din människosyn irriterar, stör och skrämmer mig. Jag slutar nu,skall gå ut i solen och njuta av livet, du får gärna sista ordet. Gita Jag ska störa, irritera och skrämma dig lite till. Vet du om att människan är den enda arten på hela jorden där det finns ett flertal individer som inte ser några hinder i att våldta ungar? Det finns faktiskt ingen annan djurart som gör detta, utan de parar sig när de blivit könsmogna. Det beteendet irriterar, stör och skrämmer mig. Vad är det som är så fantastiskt med människor?
Eva-Helene
23-03-2008, 15:46
CITAT (Grå @ 23-03-2008, 13:34)  Jag ska störa, irritera och skrämma dig lite till. Vet du om att människan är den enda arten på hela jorden där det finns ett flertal individer som inte ser några hinder i att våldta ungar? Det finns faktiskt ingen annan djurart som gör detta, utan de parar sig när de blivit könsmogna. Det beteendet irriterar, stör och skrämmer mig. Vad är det som är så fantastiskt med människor? Ursäkta, men det finns en art där det är standardförfarande - minns nu inte vad det var för djur, men det liknar hermelinen - att hannar söker upp nyfödda ungar och våldtar alla honor i kullen. När honorna blivit könsmogna befruktas dom av spermierna från den våldtäkten. Mänskliga pedofiler anser jag att det borde vara skottpengar på!!!
Chamomille
23-03-2008, 15:52
CITAT (Eva-Helene @ 23-03-2008, 15:46)  Ursäkta, men det finns en art där det är standardförfarande - minns nu inte vad det var för djur, men det liknar hermelinen - att hannar söker upp nyfödda ungar och våldtar alla honor i kullen. När honorna blivit könsmogna befruktas dom av spermierna från den våldtäkten. Mänskliga pedofiler anser jag att det borde vara skottpengar på!!! Gud va bra. Vad hittade du det någonstanns?
Gunilla T
23-03-2008, 16:04
CITAT (Gita @ 23-03-2008, 13:00)  Du gör det faktiskt väldigt enkelt för dig genom att ösa förakt över kvinnor som inte är som du Gita Förakt ja, om man läser trådarna här så skymtar nog en del förakt fram här och där. Politikerförakt tycks vara socialt accepterat - men förakt mot kvinnor som inte uppför sig inom dom socialt accepterade ramarna har jag iaf läst om här på forumet, tråden hette "white trash" tror jag.
Eva-Helene
23-03-2008, 16:06
CITAT (Chamomille @ 23-03-2008, 15:52)  Gud va bra. Vad hittade du det någonstanns? Såg det på ett program på Viasat Nature för nåt år sen. Det var så upprörande att det fastnade i minnet. Jag har flera i min bekkantskkapskrets som varit utsatta för pedofiler och vet vilket helvete var och en av dom har gått/går igenom. Därför har jag ingen som helst sympati/förståelse för pedofilers "sjukdom". Nä, bort med dom! Låt dom ruttna på nån avlägsen söderhavsö där dom får klara sig bäst dom kan. Att skjuta dom j******a är ju straffbart....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|