Ja fattar ingenting! Jag fyller snart 30år och har under några år nu haft världens problem med mitt ansikte. Blossar upp stora, ömma röda "berg" (enl. mig i alla fall) överallt i ansiktet. Har dock även ner på hals och ibland i hårbotten. Försöker jag ej ta bort dem så värker hela ansiktet och tar jag bort dem rinner det bara vätska och var. Har varit hos läkare men han sa att det var ungdomsfinnar. STOR chans skriver jag bara! Har fått åka till jouren där de gav mig stark pencillin/antibiotika och pratade om att den skulle skäras upp då det hade blivit en "typ fistel". Jag ser grottesk ut i ansiktet och jag mår jättedåligt utav detta...Någon som har något tips! Killen brukar skälla på mig och säga att låta dem vara då jag får en massa sår som ej läker men de kan ju ej läka då det hela tiden bildas nytt var och går djupare. Den jag åkte till jouren för satt nästan vid ögat och klämde på någon ögonnerv så jag fick svårare att se.
Detta kan ej vara normalt men jag vet ej vart jag kan vända mig då jag bara får svaret att det är ungdomsfinnar. Använder nu ett medel från ROC som hittills fungerat ganska okej men inte det hjälper ens nu.
Snart blir det papperspåse över huvudet så jag slipper synas och att folk skall slippa äckla sig utav mig!
SNÄLLA, har någon något tips?!?
Uppgiven Annica