laluna
Ja vad skall man säga smile.gif jag kanske sådde liiiite för tidigt smile.gif men jag hade ju inte räknat med att det skulle bli vinter i göteborg nu!!! Har ju inte varit kallt någon gång under vintern men nu är det snö och minusgrader har tom varit 10 minus på natten!! Jag som hade räknat med att börja sätta ut i växthuset snart.
Funderar på om jag skulle plantera dom i balkonglådorna nu och ha kvar dom inne för att dom skall få lite bättre plats om fötterna vad tror ni om det?

Häls
Karolina
hippo
Oj då, redan blommor! Det var inte dåligt! bravo.gif
Mina sådde jag för en månad sen och idag fick dom ÄNTLIGEN varsina "krukor". 70 st blev det och några fick slängas, usch det är inte kul, men sår man för mycket så... whist.gif

Före:

100_1862.jpghip.jpg

Efter:

Köpte frön från Lindbloms, ljusblå ska dom vara, tyckte det lät så fint. Är det nån som har odlat den sorten och vet hur dom blir?

100_1863.jpghip.jpg

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon