Lady Hamilton
"Du använder 39.01MB av de 50MB som varje medlem har tillgång till"

står det i Min kontrollpanel under rubriken Inställningar-Mina bilder i forumet..........
Ja vad händer sen då? När jag använt "allt" mitt utrymme? Ska jag ta bort tidigare bilder? Eller tas det bort automatiskt? Får/måste man ansöka om mera utrymme? är det någon som har en aning om detta?
Lilla Birka
CITAT (Lady Hamilton @ 23-03-2008, 11:24) *

står det i Min kontrollpanel under rubriken Inställningar-Mina bilder i forumet..........
Ja vad händer sen då? När jag använt "allt" mitt utrymme? Ska jag ta bort tidigare bilder? Eller tas det bort automatiskt? Får/måste man ansöka om mera utrymme? är det någon som har en aning om detta?

Jag har tagit bort en del av mina gamla bilder och lärt mig att förminska de nya till 25% så går det fint att hålla balans.
Lady Hamilton
Är det ingen annan som har någon idé?
*Stintan*
Varje medlem har 100 MB till sitt förfogande i albumen enligt Ingemar så det låter ju lite konstigt om det står att du bara har 50.
KURT
CITAT (Lady Hamilton @ 24-03-2008, 23:37) *
Är det ingen annan som har någon idé?

Varför inte skaffa ett fritt externt album med 2 Gb.
Ingemar
Om utrymmet tar slut så ökar vi på det!

CITAT (Lady Hamilton @ 23-03-2008, 11:24) *

Lady Hamilton
Eftersom BARA Lilla Birka och ev. Ingemar har LÄST vad som jag frågade om (detta gäller alltså bilderna som är uppladdade i forumet/trådarna INTE Mina album) Så hoppas jag att det är som Ingemar skriver att utrymmet ökas. Tråkigt skulle de annars bli om man måste sitta och radera tidigare bilder som man laddat upp i olika trådar där man visar typ plantstorlek eller utseende
*Stintan*
Ahh, f´låt, missade och jag tyckte det var konstigt om du inte visste mitt svar flirting.gif Blev ju helt fel blush.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon