nina L
hej
JAg har glömt vad jag beställde från Runobergs. Hur lång tid brukar det ta innan de skickar beställningen? eftersom de inte skickar bekräftelse på beställningen så blir jag lite osäker på om de fått den överhuvudtaget och jag vill inte beställa igen för då har ju jag lite väl muycket fröer slap.gif är man lite slarvig eller!!! confused.gif
karlsdal
1 - 2 veckor ca.

Första gången jag beställde var tidigt i år och då gick det på 5 dagar, andra beställningen tog något längre tid. Jag tror att det var för att säsongen hade börjat då, de hade nog många beställningar att packa.

Dina små frön kommer nog snart ska du se, nu är det ju helg också så på tisdag eller onsdag kanske posten har vaknat igen tongue.gif
Åsa, mälardalen zon 2
+man kan ju även ringa och fråga. Ett år dröjde mina fröer ganska länge och då ringde jag och frågade och då visade det sig att deras fröleveranser var försenade så mycket av det jag beställt väntade de på, men de var mycket trevliga och erbjöd sig att skicka det som fanns hemma ifall jag hade bråttom med frösådderna, men det hade jag inte för jag hade mest beställt sånt jag inte kunde så förren längre fram iallafall.

I år tog det nog 2v för fröerna att komma och jag var ganska sen att beställa så jag har precis fått mina fröer, nu tror jag de har ganska många beställningar.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon