Inga från Närke
framför allt på sovunderlag.
Hittade adressen via ett annat forum: http://www.4leggedfriends.se/
Köper ni så dyra saker till era älsklingar?

Nemo han ligger inte på något speciellt trots att han har en plats i varje rum t.ex.
korg m. filt i köket, ihopvikt barntäcke i sovrummet m. egen kudde, annan korg i vardagsrummet.
De flesta gångerna liggar han på mattan eller vanliga trägolvet. Ibland i skinnsoffan i
rummet och ibland hos mig i sängen men det är inte lång stund som tur är.
Hur mycket jag än tycker om honom så sängen är min.
Bee
Vilket roligt ställe och vilka roliga prylar. Priserna var inte lika roliga dock.

Vår lilla Smilla, katten, sover varhelst det är mjukt o gott eller där hon har en bra utsikt. Inga dyra prylar på sånt alltså. Däremot föll jag handlöst (i vår zooaffär) för ett cerisefärgat halsband med fuskdiamanter på för 170:-. Sanslöst, jag vet, för hon gillar inte halsband och det kommer troligen att hamna i ett buskage nånstans.
Fenja
Du milde... köper folk verkligen sådant där?!!! crazy.gif
Mvh
Fenja
lyckebo
fram med symaskinen!!!

Funderar på att köpa mig lite kamoflage tyg och sy en bädd till vovvsingen själv...Och spara en sisådär tusenspänn tummenupp.gif
DragonLady
WOW en sån här kärra skulle man haft till de små w00t.gif naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon