men är JÄTTEglad och JÄTTEstolt iallafall!

hoppas bara dom fortsätter växa och blir ngt man faktiskt kan äta.

så nu när jag har beskrivit min glädje för er har jag lite frågor.
behöver jag göra ngt speciellt nu när plantan bär frukt? vattna mer/mindre? tillsätta mer/mindre näring/sluta helt med näringen?
eller ska jag bara fortsätta som förut, vattna när jorden blivit torr med vatten och näring? eller ska jag se till att jorden hålls fuktig hela tiden? ska jag sätta en plastpåse över plantan för att öka luftfuktigheten? lixom, vad ska jag göra?
hah, blev så förvånad, tittade bara till min planta som jag brukar göra och så ser jag en blomma som ser lite mysko ut, den va lixom vissen så jag skulle precis knipsa av den när jag ser att dne inte ser normal ut, utan att det är ngn grön blubb i mitten av blomman och så inser jag att det är en mini-mini-mini-paprika. så jag försöker ta en foto på den viket är helt omöjligt då den är så liten och plnatan är så grön så man kan inte urskilja den på bilden så jag tittar på resten av blomman och så ser jag en annan blomma som också ser sådär kontig ut med en liten grön blubb i mitten och så förstår jag att jag har en till paprika och jag nästan flyger i taket av lycka!

haha, hade ingen aning om att när jag polinerade dom där två blommorna förra veckan att det faktiskt skulle hända ngt av det!

aja, tacksam för råd och tips! och hoppas ni får en lika glad och härlig kväll som jag har nu