katah
Jag har googlat och majlat till Linköpings kommun , men inte hittat och inte fått något svar.

Sitter någon här med kunskapen ?

Jag ska få besök av släktingar ( långväga sådana ) och vill informera dom om att just den dagen är inte riktigt bra för oss...
Irene_L
Jag hittade den här sidan:
http://www.linkoping.se/InformationOm/Bibl...arium/index.htm
Där står det att det är den 14 sept men jag kan inte se någon tid på våren. Brukar det vara då också?

Om du kollar längst ner på programmet så finns det ett telefonnummer och en mailadress. Där kanske du kan få veta mer!! tummenupp.gif
Jan Lindgren
Hej!
Jag har kollat programmet för gamla Linköping. Det finns på nätet. Den 11 maj så är det trädgårds- och byggnadsvårdsdag. Jag antar att det är jättegrönt. Jag har tänkt att åka dit och försöka sälja lite Hostor och Rhododendron.
MVH
Jan Lindgren
katah
Jag siktar då till den 11. maj
chanticos
Det är den 11:e Maj=)

Förra året missade jag den men året innan hade jag träningsvärk i två dar efter allt kånkande=)
katah
Jag förstår inte riktigt varför de ansvariga i Linköpings kommun inte informerar bättre om dagen.

På nätet hittar jag bara datum och tid ,men ingenting om man ska anmäla sig, kostar det något, får man ett bord där eller ska man man med sig, sånt praktiskt för förstagångare .

Vet någon hur det fungerar ?

Vi kommer dit med hela familjen, mina barn har nämligen tänkt odla fram en gummibåt och en liten motor till det, så ni känner igen våra tomater och annat när ni hittar gummibåtodlare wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon