Fenja
Farlig konståkning
Mvh
Fenja
Tosan
rotfl.gif
Den var oväntad
Chamomille
a0a.gif
mamamaggan
Så det kan gå! rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
rahmat2
Är det en bassäng som tävlingen sker på?
renate
yahoo.gif rotfl.gif rotfl.gif bravo.gif
Chamomille
Jag ska INTE åka till Kungsträdgården och testa utan flytväst iaf. crying.gif
Framför allt inte i bikini.
Gillan
Men Fenja vad göööör du!!!.........Här sitter jag mitt i natten, med febern rasande fram och tillbaka i kroppen och vet inte vilken minut till en annan jag kan sova eller inte.......................Och vad får jag se!!!! Du har avslöjat mitt värsta/och enda konståkningsförsök i historien........nu är det bara lungininflamationen som fattas.............men den ska du få kredit för flirting.gif .....................................

Ärligt? Den var skitkul rotfl.gif rotfl.gif
anna_rispan
Teknikens under!! Men det såg läskigt ut.
hobbe 00
Den var häftig, gav ett gott skratt yahoo.gif a0a.gif rotfl.gif
Gossen Ruda
Skrattet upphör när man tittar på filmen om isdansen som länkas lite längre ner på sidan, där tjejen får partnerns skridsko i skallen och däckas.
Bee
Är det inte den filmen som är reklam för...... äsch, jag kommer inte ihåg vad dom gör reklam för men det är en tränare som talar om för tjejen vad hon skall göra och så plötsligt händer detta.
Gillan
CITAT (Gossen Ruda @ 27-03-2008, 10:18) *
Skrattet upphör när man tittar på filmen om isdansen som länkas lite längre ner på sidan, där tjejen får partnerns skridsko i skallen och däckas.

Nej, då är det defenitivt inte skoj längre. Och det klippet och även det under är inte fejkade, tyvärr. Det har hänt. Har själv sett det under tävling på Eurosport. Fruktansvärt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon