Iza
Nu finns Rosor för nordiska trädgårdar hos Adlibris. rose.gif
Mejal
Jag har redan beställt, men bara 1:an. Har haft den under bevakning på Adlibris och fick mail idag. Skiljer sig 2:an mycket från den gamla 2:an?
Kajsa
Måste man ha även om man har de tidigare, men andra praktiska delen hoppar jag också över, dom är visst så lika.
Ska kika in på adlibris
Lilla Sibirien
Bra att ni tog upp det här med boken, jag har haft den bevakad på adlibiris, och nu är den beställd. Jag har väntat på den i flere månader. Skulle den ha kommit tidigare skulle jag ha beställt alla tre. Nu tar jag till att börja med bok 1.
Kajsa
Nu har jag beställt del 1 och 2 på adlibris, dom brukar vara billigast, den tredje praktiska delen är nästan densamma som förra boken står det, den får vara, blir dyrt nog 825 kr.
Blir en dyr månad med rosböcker och en massa rosor rose.gif
fruberglund
Jag har haft 1:an på bevakning på Bokus och fick mail idag. Beställde direkt! Har väntat länge på den, blir rolig läsning nu framåt våren! 2:an har jag redan och nöjer mig med den gamla.
fruberglund
Hmmm, hade visst missat att det var helt omgjort nu. 3:an motsvarar alltså gamla 2:an. Ja, det är så man tjänar pengar, gör om 2 st till 3 st biggrin.gif Får ändå bara bli 1:an för tillfället, har inte råd med fler just nu, köpte nya utemöbler för mina pengar i lördags smile.gif
Mejal
Hmm, kan man så en liten utredningav någon som vet?
Nya 1:an= ?
Nya 2:an=?
Nya 3:an=?

/Mejal
Kajsa
Så här skrev Adlibris
del 1. Gammaldags buskrosor före 1867 och moderna buskrosor, 421 kr
del 2 . Klätterrosor och rabattrosor, 384 kr
del 3. Praktisk bok om skötsel mm 384 kr ( ska nästan vara samma som den förra )

Har dom gamla böckerna och hoppas nu att det är många nya sorter med, inte minst Kanadarosor och Austinrosor
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon