malin72
[attachment=16048:grecce13.jpg]
[attachment=16045:grecce21.jpg]
[attachment=16046:grecce29.jpg]
något blev helt fel...en massa text försvann mm....jaja nu är vi hemma i sverige igen och jag har gjort ett album från grekland ..skulle visa er här lite smakprov men jag får gå in sen och redigera..
[attachment=16043:grecce43.jpg] det här är ena bilden från balkongen
[attachment=16044:grecce16.jpg] ser ni blåregnet??? lite större än mitt whist.gif
Lady Hamilton
kompiskram.gif Välkommen hem! Vi har saknat dig blush.gif .............
Aqvakul
Ser härligt ut! tummenupp.gif
malin72
tack blush.gif lite flera bilder bravo.gif
[attachment=16054:greece49.jpg] uppe vid Akropolis
[attachment=16055:grecce47.jpg] stenar vid poseidon
[attachment=16056:grecce24.jpg] dessa lila träd fanns det fullt av men dom var ju så vackra
[attachment=16057:grecce18.jpg]
[attachment=16058:grecce4.jpg] det här var vid den ena bukten vid poseidons tempel och vilka stenparti blommor det fanns ohmy.gif
[attachment=16059:grecce6.jpg]
[attachment=16060:grecce11.jpg]

[attachment=16061:grecce12.jpg]
Cathis
Härliga bilder Malin tummenupp.gif

Välkommen hem igen
Monaxe
underbara bilder, blåregnet var ganska likt mitt... whist.gif crazy.gif
Alba
Välkommen hem Malin.
Så fina bilder du har och så snyggt med guldramen kring. Jag fårstår av bilderna att det var underbara dagar. Akropolis .....så vackert och så många underbara blommor.
aanderss
hej malin
Azola
Välkommen hem igen...Vilka härliga foton rolleyes.gif
Gillan
Underbara bilder Malin!Hoppas du har haft det precis lika härligt som det ser ut wub.gif ..............liiite ruggigt väder att komma hem till va? Hade jag varit du hade jag tagit vändande plan tillbaka kompiskram.gif
malin72
CITAT (Gillan @ 31-03-2008, 17:09) *
Underbara bilder Malin!Hoppas du har haft det precis lika härligt som det ser ut wub.gif ..............liiite ruggigt väder att komma hem till va? Hade jag varit du hade jag tagit vändande plan tillbaka kompiskram.gif

jo det är så sant som det är sagt....jag skrev till sambon nyss att jag sätter mig nog på nästa plan ner a0a.gif a0a.gif men som det verkar nu så kanske han måste vara kvar till mitten av maj så kanske vi kan få en resa ner till whist.gif visst borde vi det med tanke på hur länge han har varit där yes.gif annars så blir jag ranting.gif på jobbet och då kanske det går ut över lysrören och det går ju inte för då mår ju inte blommorna bra nono.gif a0a.gif
titti49zon6
Härliga bilder Malin, välkommen hem jag/vi har saknat dig i chatten smiley_small_hug.gif
maramara
Härliga bilder. Grekland måste vara särskilt underbart tidigt på våren.
HelenN
Såg det i din blogg!!!! Välkommen hem igen!

Ser att du haft det underbart......många fina bilder!!!
Irene_L
Hej och välkommen hem!! Jag har saknat dig i chatten!! kompiskram.gif
Vilka härliga bilder du bjuder oss på! tummenupp.gif
skogstroll
Hej och välkommen åter! smile.gif
ingrid fuxwall
Välkommen tillbaka - hoppas du inte fryser
Lars-Olof Arvids
Jättefina bilder Malin! Nu blir jag sugen på att åka ut och resa! smile.gif

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon