Tex på denna vägg, den är lite tråkig, mitt offeraltare (ehh, menar säng) in till väggen. Men blev lite annorlunda med nya placeringen
Skulle vilja ha något stort, fint, billigt, och så man slipper göra så mycket hål i väggen.
Plz help me
Netha
31-03-2008, 22:07
Varför har du sängen ståendes den vägen? Varför inte ha ha den med huvudgaveln mot väggen och sedan matcha med en färgstark tavla.
Tavlan kan du göra med tyg som du ramar in .. behöver inte alls bli spec dyrt.
Eva-Helene
31-03-2008, 22:16
Jag håller med Netha. Ett par meter billigt men tjusigt/annorlunda/retro (välj efter eget tycke) mönstrat tyg + trälister som du köper på brädgården + en häftpistol. Mer behövs inte för att skapa en häftig och snygg tavla ovanför sängen!
Tobb
31-03-2008, 22:26
Tyvärr har grannhuset redan gjort så. Känns lite som att sno deras idé
Datorn står till höger i bild, så kan inte putta sängen dit heller. Men ska sova en natt så får jag se hur det känns.
Eva-Helene
01-04-2008, 08:04
CITAT (Tobb @ 31-03-2008, 23:26)
Spelar väl ingen roll? Dom har ju snott den från inredningsprogram/tidningar!
Alba
01-04-2008, 13:13
CITAT (Tobb @ 31-03-2008, 23:26)
Datorn står till höger i bild, så kan inte putta sängen dit heller. Men ska sova en natt så får jag se hur det känns.
Bry dig inte om det. Det viktiga är ju att du ska trivas. Jag instämmer i vad Netha säger.....flytta sängen med kortsidan mot väggen Jag tror det blir bättre.
Tobb
01-04-2008, 22:07
CITAT (Alba @ 01-04-2008, 14:13)
Bry dig inte om det. Det viktiga är ju att du ska trivas. Jag instämmer i vad Netha säger.....flytta sängen med kortsidan mot väggen Jag tror det blir bättre.
Ska bara fundra på var jag ska ställa datorn då
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.