Full version: husdjur?
vesuvia
[attachment=16113:P1000277.JPG][attachment=16112:P1000266.JPG]De här krabaterna var inte välkommna det kan jag lova. Kakelackan var av längden dryga 6 cm och spindeln var stor som en hel hand hua... dessa besökte oss när vi var i Thailand nu i Februari. Är stor djurälskare med dock...

Mvh Karin
Lars-Olof Arvids
Häftiga kryp Karin! ohmy.gif
En gång i Bangladesh hade en sådan stor kackerlacka krupit ner i min kameraväska. Jag älskar också de flesta djur, men du kan nog tänka dig min reaktion när jag skulle ha upp kameran.

Olle
KURT
Spindeln är ju i alla fall ett rovdjur och delvis också kackerlackan, så tack vare dessa så slapp ni kanske en massa andra insekter! Det är som getingar och myror här i Sverige, de gör mycket nytta genom att äta andra insekter.
vesuvia
ja hua för insekter, jag har stor respekt för deras "arbete" och om jag hunnit så hade jag nog även tagit upp kackelackan i handen men spindeln där var det jag som kutade fort!
Karin
Inga från Närke
CITAT (vesuvia @ 01-04-2008, 14:35) *
ja hua för insekter, jag har stor respekt för deras "arbete" och om jag hunnit så hade jag nog även tagit upp kackelackan i handen men spindeln där var det jag som kutade fort!
Karin

Hej
Förvarna redan i rubriken vilka djur det rör sig om vissa här har fobier. Inte jag men andra. Tack på förhand.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon