VitMagnolia
rose.gif

Upptäckte att man inte "får" prata blomprat i detta forum. Hoppas ni hade överseende av mitt klavertramp. Såg det inte förrän just nu.

Blev medlem idag så det kanske kan vara en förmildrande omständighet. blush.gif

VitMagnolia
Snöflinga
Äsch, sånt händer tongue.gif Får passa på och önska dig välkommen och hoppas du skall trivas hos oss rose.gif
*Stintan*
CITAT (VitMagnolia @ 01-04-2008, 20:46) *
rose.gif
Upptäckte att man inte "får" prata blomprat i detta forum. Hoppas ni hade överseende av mitt klavertramp. Såg det inte förrän just nu.

Blev medlem idag så det kanske kan vara en förmildrande omständighet. blush.gif

VitMagnolia

Får får man väl men har man växtfrågor kanske det blir fler svar i trädgårdsavdelnigen. Jag tycker din fråga passade bra här i småprat flirting.gif
VitMagnolia
CITAT (Snöflinga @ 01-04-2008, 21:37) *
Äsch, sånt händer tongue.gif Får passa på och önska dig välkommen och hoppas du skall trivas hos oss rose.gif

Det blir nog inte så svårt att trivas härinne. Det verkar vara en jättetrevlig sida! Tack för välkomnandet! rolleyes.gif

CITAT (Stintan43 @ 01-04-2008, 21:46) *
Får får man väl men har man växtfrågor kanske det blir fler svar i trädgårdsavdelnigen. Jag tycker din fråga passade bra här i småprat flirting.gif

Vad bra! Lite småprat om BlåGel........ yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon