Maria82a
jag har fått mina pionrötter idag..2 st...en coral charm som har större rötter och en mindre rot med birc a brac.

Coral charm doftar inte och om man tittar på rötterna e det fritt hängande rötter. Tittar man på bric a brac som är en luktpion så är rötterna mer staplade på varandra.

Såg även att de såg lite torkade ut i rötterna. Lite skrövliga...eller kanske ska vara så? Ska man vattna kanske...

Pion coral charm hade ngn vit fläck på rötterna..kanske mögel eller ngt..köldskada...men det har ju bara varit -1 grader nu. de kändes lite kalla rötter. men jag planterade dessa direkt i kruka och la i svalen. Knopparna och roten i övrigt var stor och såg då bra ut annars... yahoo.gif [attachment=16182:DSCN2084.JPG]
Sussgirl
Hej!
Har du beställt via pionexperten dina pioner?
Har problem med betalningen där.. fungerar inte via Swedbanks internetbank..
Någon som vet??

Tacksam för svar.

/Susanne
Maria82a
CITAT (Sussgirl @ 02-04-2008, 18:10) *
Hej!
Har du beställt via pionexperten dina pioner?
Har problem med betalningen där.. fungerar inte via Swedbanks internetbank..
Någon som vet??

Tacksam för svar.

/Susanne

ja jag hade också det i början via swedbank internetbank. jag gick in på postgiro/plusgiro grejen och då stod det att det är fel kontonummer. Men sedan gick jag bara på överföra övriga konton och skrev in kontonumret. Jag la dit mitt ordernummer bara, liten ruta så det rymms bara lite text.

Det gick hur bra som helst. Först måste man ju givetvis knappa in koden på dosan och godkänna så pengarna överförs och titta att det dragits av från kontot. Pengarna kom direkt in på deras konto och varorna skickades direkt. Jag är då nöjd. tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon