Full version: Klematis frågor
Finn Klematis
Hej!

Clematis frågor svarar för 40-50% av alla besök under Prydnadsväxter.
Clematis frågor har fler besökare än Rosfrågor och Pallkrageklubben tillsammans.
Den 11 Oktober 2007 hade jag ett inlägg Clematis frågor. Det inlägget har nu
haft 4593 besökare. Finns det något annat inlägg som kommer i närheten av detta.
Det kommer att bli enklare för alla om Clematis får en egen avdelnig.
Behovet finns.

Mvh.
Finn
CillaM
Det skulle vara jättebra med ett eget forum för clematis. Jag är novis på dessa ljuvligheter men min hunger för dom har vaknat och jag behöver massor med information. Som det är nu får man läsa här och var och det blir väldig splittrad information
Berith
Varför jämföra med Pallkrageklubben varje gång? Det handlar ju om två helt olika saker. Bara undrar... g.gif smile.gif
Finn Klematis
CITAT (Finn Klematis @ 02-04-2008, 21:04) *
Hej!

Clematis frågor svarar för 40-50% av alla besök under Prydnadsväxter.
Clematis frågor har fler besökare än Rosfrågor och Pallkrageklubben tillsammans.
Den 11 Oktober 2007 hade jag ett inlägg Clematis frågor. Det inlägget har nu
haft 4593 besökare. Finns det något annat inlägg som kommer i närheten av detta.
Behovet finns.

Mvh.
Finn

OBS.

Nu över 5000 besökare på Klematis frågor.

Finn.
ingrids
Inte för att jag tänker försöka mig på clematis igen i första taget (mest för att jag inte har en fungerande trädgård för närvarande) men nu när clematissällskapet vilar kanske odla ska ta upp staffetpinnen.
*Stintan*
För övrigt finns det massor med trådar i forumet som haft långt mer än 5000 besök. Antalet besök är ju inte samma som antalet besökare eftersom samma person oftast går in många gånger i samma tråd om det kommer nya svar t.ex.
Finn Klematis
CITAT (Stintan43 @ 07-04-2008, 16:08) *
För övrigt finns det massor med trådar i forumet som haft långt mer än 5000 besök. Antalet besök är ju inte samma som antalet besökare eftersom samma person oftast går in många gånger i samma tråd om det kommer nya svar t.ex.

Hej!

Får jag be Dig att räkna upp dom massorna som har haft över 5000 besökare sen
den 11 oktober 2007. Hittar Du en ända blir jag mycket överraskad. Skulle detta
om besökare bara gälla klematisfrågor.

Mvh.
Finn.
Berith
smile.gif Om Ingemar och Göran tycker att behovet finns av en egen avdelning för klematis så blir det nog också så. Men jag tror inte att dom jämför antalet besök i dom olika avdelningarna, eller i vissa växters trådar, för att ta det beslutet.

Nån föreslog ju nånstans en avdelning för klängväxter, det är väl en bra ide?

Har du frågat Ingemar och Göran vad dom tycker? smile.gif
*Stintan*
CITAT (Finn Klematis @ 07-04-2008, 17:39) *
Hej!

Får jag be Dig att räkna upp dom massorna som har haft över 5000 besökare sen
den 11 oktober 2007. Hittar Du en ända blir jag mycket överraskad. Skulle detta
om besökare bara gälla klematisfrågor.

Mvh.
Finn.

Tja det finns en t.ex. som heter "min chiliodling 2008" som startades i januari i år och har haft en bra bit över 5 700 visningar.
Nej antalet visningar är ju hur många gånger någon varit inne i tråden och tittat däremot säger det inte något om hur många olika personer som tittat i tråden. Det gäller ju alla trådar såklart.

Men kolla med Göran och Ingemar som Berith sa, dom kanske tycker att det är bra med fler kategorier vad vet jag.

Finn Klematis
CITAT (Stintan43 @ 07-04-2008, 21:13) *
Tja det finns en t.ex. som heter "min chiliodling 2008" som startades i januari i år och har haft en bra bit över 5 700 visningar.
Nej antalet visningar är ju hur många gånger någon varit inne i tråden och tittat däremot säger det inte något om hur många olika personer som tittat i tråden. Det gäller ju alla trådar såklart.

Men kolla med Göran och Ingemar som Berith sa, dom kanske tycker att det är bra med fler kategorier vad vet jag.

Hej!

Jag trodde inte Du skulle hitta någon. Jag hade ingen koll på köksträdgården.

Grattis.
Finn.
Berith
Alla kan ju inte hålla koll på alla avdelningar.

Jag har inget emot nya eller omarbetade avdelningar, om nån nu trodde det efter min kommentar tidigare i tråden. Jag läser ändå bara dom avdelningarna som rör mig och min trädgård. Till exempel har jag inget växthus så den avdelningen hoppar jag över, liksom några till.

Berätta gärna vad Ingemar eller Göran svarar. smile.gif
Berith
CITAT (Finn Klematis @ 02-04-2008, 21:04) *
---

Behovet finns.

Mvh.
Finn

Vad svarade Ingemar och Göran angående avdelning för kläng/klätter-växter? smile.gif Ser ju att det inte kommit någon ny avdelning, men dom kanske sa att....?
Finn Klematis
CITAT (Berith @ 31-05-2008, 08:13) *
Vad svarade Ingemar och Göran angående avdelning för kläng/klätter-växter? smile.gif Ser ju att det inte kommit någon ny avdelning, men dom kanske sa att....?

Hej!

Dom svarade Ingenting. Om man inte tycker att , vi har noterat ditt inlägg är ett svar.

Mvh.
Finn
Berith
Jaha... smile.gif
Ingrid Zon3
Jag skulle gärna se att Clematis fick en egen avdelning. Det finns fantastiskt mycket info under den tråden nu men det är svårt att hitta i den.
Stormhatt
Jag vill också väldigt gärna ha en klematis/klätterväxt-avdelning!

/Katarina
Christer i Falköping
Men om nu inte alla hela tiden skrev alla frågor i samma tråd hela tiden hade det ju varit bra mycket enklare. Jag går inte in i en tråd som blivit så lång, det är helt omöjligt att få någon vettig översikt då. Ställ era frågor i ett nytt ämne, så kanske flera dessutom har lust att svara! Inte behövs det en egen avdelning till vare sig klematisar eller klängväxter, de frågorna kan man lätt besvara i de andra kategorierna.
Christer.
Berith
CITAT (Christer i Falköping @ 14-06-2008, 16:35) *
Men om nu inte alla hela tiden skrev alla frågor i samma tråd hela tiden hade det ju varit bra mycket enklare. Jag går inte in i en tråd som blivit så lång, det är helt omöjligt att få någon vettig översikt då. Ställ era frågor i ett nytt ämne, så kanske flera dessutom har lust att svara! Inte behövs det en egen avdelning till vare sig klematisar eller klängväxter, de frågorna kan man lätt besvara i de andra kategorierna.
Christer.

Flyttar upp den här tråden och det här inlägget! tummenupp.gif Mycket bra skrivet!
Betty
CITAT (Christer i Falköping @ 14-06-2008, 16:35) *
Christer.

Exakt så! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon