AvalonC
Jag syndande idag, kom absolut inte på något att laga så jag tog och slängde iväg ett telefonsamtal till våran pizzeria... smile.gif

När jag kommer dit så tittar pizzeriaägaren på mig och säger:
-Nu ser jag varför du inte har varit här på så länge...
Jag: -Vad menar du???
Han nickar lite mot min mage och syftar på de kilon som jag gått ner sedan jag var där sist. (-16)
Jag: -Åh, tack för att du såg det, ja några kilon har ju försvunnit. *glad*
Han:
-Ja inte för att du är snyggare nu då...

Öhhh, vad svarar man på det???
Förlåt? crying.gif
Tack ändå? unsure.gif

(han rättade sig efteråt och försökte släta över det hela med att det "inte var något fel på mig innan heller, jag var söt även då", men just när han sa det så blev jag så paff...)

För övrigt bästa kebabpizzerian jag ätit på... tummenupp.gif
Anma
rotfl.gif
Förlåt att jag skrattar! smiley_small_hug.gif
Det lät bara så roligt... jag tror att han menade just så som han i efterhand förklarade. Har sett foto på dig och du är ju söt!
Miamamma
Här är en bild alla borde ha!

[attachment=16223:JAG.jpg]
Eva i Skåne
Ibland kan komplimanger bli fel. Jag tror du ska känna dig smickrad trots allt. giggle.gif
Och grattis till viktminskningen. blomma.gif
Magdis
Självklart var det en komplimang! tummenupp.gif Ibland kan det bli så fel bara. giggle.gif
Tesa
Hahaha...ta det som en komplimang...annars hade han ju inte sagt det!!
Men himla roligt var det... giggle.gif
AvalonC
Jag tror inte att han på något sätt försökte vara elak, utan han ville säga något snällt, men så föll grodorna ner och polettern hoppade ur munnen och så blev det en twistad variant... *ler*
Magdis
Pinsamt det måste varit för honom också! Men jag förstår precis hur han tänkte, han ville tala om att du var lika snygg förut också. smile.gif
Wilmer
rotfl.gif

Grattis till minuskilona!!
Solstorm
Fast vissa personer är faktiskt vackrare när de inte är helt slanka. Exempelvis en person är Dolly Parton. Nog var hon mycket vackrare innan hon bantade ner sig.
Wilmer
När jag hade den vikt man ska ha för min längd trode alla jag hade anorexia och att jag såg sjuk ut.... De har nog vant sig vid formerna w00t.gif
Aqvakul
Det är inte lätt att framföra komplimanger. Det är ofta inte så lätt att ta emot dem heller.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon