kaisuli
hej på er alla

jag har sett bilder på en jättefin klätterros som heter Compassion, och den vill jag verkligen ha. Så nu undrar jag om någon vänlig själ vet vart någonstans i göteborgs trakten kan man köpa den? Har varit på plantagen i kållered, mölndal, och tagene och kollat flera andra små ställen men har inte hittat den unsure.gif jag vet inte riktigt vart jag skulle kunna hitta den unsure.gif . Så om någon har förslag, tar jag tacksamt emot de biggrin.gif

ha det bra allihopa :kajsa
Kajsa
Om du inte hittar något i Göteborg så är detta ett alternativ,
på postorder i Helsingborg www.floralinnea.com
Under rosor A-Ö hittar du Compassion
Har själv beställt rosor där till hösten så jag vet att man får
vänta till senare av okt.
kaisuli
tack för svaret kajsa (vi har nästan samma namn tongue.gif roligt biggrin.gif )
jag har försökt faktiskt med flora Linnea men jag tycker att leveransen sker lite sent rolleyes.gif , så jag ska avbeställa där. Jag tänkte prova det här danska grejen RosenPosten. Verkar bra och billigare leverans, kanske, har inte det här riktigt klart för mig ännu wacko.gif . Jag är nybörjare på nätbeställningar. Men den här Rosen Posten verkar enkel och bra.

Få se sen
tack för svaret än en gång och ha det bra biggrin.gif
Adri-Anne
Varför inte prova hos Cedergren i Råå?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon