chanticos
Har suttit och slöläst massor kul här på forumet och har insett en sak, JAG VILL HA KÄNGRUÄPPLE!!!
Är det ngn som har lite frö att byta / sälja eller vet var jag kan få tag på dem?

Mrs-E
Här finns fröer känguruäpple
Och sök på KÄNGURUÄPPLE
Lady Hamilton
Jag kan skicka fröer till dig i dag! Hur MYCKET vill du ha? giggle.gif 50? 100? eller mer.................. ninja.gif
( Kan meddela att jag har nu skickat ca 60 frön crazy.gif som förhoppningsvis "dimper ner" i din brevlåda i morgon Hör av dig om du behöver fler..........)
chanticos
Tusen tack!!!=)
Vad glad jag blev smiley_small_hug.gif
Calypso_bulbosa
Måste få fråga,är detta samma växt,som den som går under namnet Potatisblomma blush.gif
Lady Hamilton
Det tror jag inte så här ser Känguruäpple plantan ut när den är "vuxen"

Calypso_bulbosa
Oj,vad fin tummenupp.gif Ser att det inte är samma sort yes.gif
chanticos
smiley_small_hug.gif tack för fröerna smiley_small_hug.gif
här ska odlas kängruäpplen, jajamänsan!
MariaÖrebro
Men Lady Hamilton, vilken rabatt du har! wub.gif Den är hur snygg som helst!!! Det ser ut som om du tänkt på allt det där med höjdskillnader på växter, färger och hela faderullan! Avis, nej nej!:whistling:
Lady Hamilton
Tack blush.gif för berömmet smiley_small_hug.gif
Men jag måste erkänna att något större tanke arbete ligger inte bakom det hela Men visst är det kul när man lyckas

malin72
kan säga att den var lika fin som den ser ut så det så sleep.gif rabatten alltså yes.gif

kan även säga att jag i år helt glömt bort att så mina kängrur hm...dumma dumma mig rtfm.gif
Lady Hamilton
Skall jag ta med några plantor? kompiskram.gif
malin72
CITAT (Lady Hamilton @ 10-04-2008, 09:32) *
Skall jag ta med några plantor? kompiskram.gif

a0a.gif a0a.gif kunde väl tänka mig att du redan hade plantor blush.gif ja om du har till mig så jätte gärna...du vet jag hoppade ju över en hel del i år eftersom resan kom...men dom hade jag bara helt glömt bort slap.gif blir jätte glad det vet du ju, komposten Malin det är jag det rotfl.gif rotfl.gif kompiskram.gif
bahia1
Hej!

Tänkte jag måste visa mina känguru barn som Lady är mamma till.
Visst är dom jättefina och än en gång tack Lady.
[attachment=16513:känguru_äpplen.jpg]
Lady Hamilton
bravo.gif Ja vad fina de är och så kraftiga Syns att du tar väl hand om dem blush.gif Och snart kommer de att börj "skjuta" i höjden och bli ännu vackrare Tack för "titten" bahia smiley_small_hug.gif

Och Malin jag tar med till dig tummenupp.gif
malin72
CITAT (Lady Hamilton @ 10-04-2008, 09:56) *
Och Malin jag tar med till dig tummenupp.gif

:yahoo: yahoo.gif thanks.gif du vet att jag blir jätte glad när jag får ett litet överskottspaket kompiskram.gif smiley_small_hug.gif
luckypox
Så här såg mitt känguruäpple ut förra året.Mycket hästdynga under rolleyes.gif
Lady Hamilton
Så här ser en av mina Kängurur ut i dag. Men kameran 'ljuger' lite Blommorna är mer Blå än Lila i verkligheten

[attachment=20551:DSC00086_kopiera.jpg] [attachment=20552:DSC00088_kopiera.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon