*Ulrica*
Den 21/4
Gunnel Carlsson
(Gröna rum)
"Smultronställen i Trädgårdssverige"
Mimers hus i Kungälv

Från Mimers Hus information:
Gunnel Carlson från SVT:s Gröna rum ger oss tips, idéer, trädgårdens historia och berättar om sevärda trädgårdar utifrån sin senaste bok. Entré 80 kr, medlemspris 50 kr. Förköp i receptionen. Mimers Hus, tel 0303-238201 fr 7/4. Mimers hus, hörsal 2. Arr. Kungälvs trädgårdsförening, Vuxenskolan samt Kultur & Fritid.

Intresserad? Anmäl dej här i tråden så snart som möjligt. Förra föredraget var överfullt så biljetter bör beställas i tid. Jag, *Ulrica* ska inte gå och kan tyvärr inte hålla i anmälningar eller liknande denna gång.
Eva i Höga
Ja, det blir säkert ett bra föredrag och håller med Ulrica om att biljetterna bör man nog skaffa i god tid. Man behöver ju inte anmäla sig här men det är roligt om de som ska gå dit talar om det här på forumet så man kan träffas lite. I nuläget vet jag inte om jag har möjlighet att gå dit men jag vill gärna. Meddelar när det närmar sig om jag kan gå.
Lars-Olof Arvids
Jag är intresserad! smile.gif Eva, kan du som bor nära fixa en biljett åt mig?

Olle
Eva i Höga
Det är klart att jag fixar en biljett åt dig. Om jag inte kan besöka föredraget själv skickar jag den till dig. Kolla med mig i nästa vecka så jag inte glömt!
Eva i Höga
Lars-Olof, nu måste jag göra dig besviken! Biljetterna till Gunnel Karlsson tog slut fort och jag hann inte in förrän de var slut. Så du får ingen biljett. Hoppas du inte blir alltför ledsen nu.
Lars-Olof Arvids
Okej, då är det inget att göra åt. Det kommer fler trevliga möten och bra föredrag! smile.gif

Olle
Eva i Höga
Bra att du tar det så, jag hade lite ångest eftersom jag lovat dig. Visst blir det fler trevliga möten framöver, tycker vi är ganska aktiva i klubben (och även trädgårdsföreningen).
Lars-Olof Arvids
Nu finns det biljetter igen! smile.gif Jag köpte min igår.

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon