Vic
Är det bara jag som beställt och satt in pengar för att få frökatalogerna från Kitchen Garden (som bla gör reklam på Odla.nu) men som inte sett röken av dem? Jag beställde i januari och har sedan dess ringt tre gånger och e-postat en gång - alltid med samma svar, jaaa, det är på väg nu, vi skickar ut dem i denna veckan - men några kataloger har jag inte fått... Nu börjar det ju dessutom bli så sent på säsongen att jag inte längre är intresserad av katalogerna utan snarare pengarna tillbaka!

Har ni fått vad ni beställt?

Vic dunno.gif
Åsa, mälardalen zon 2
Litet tips bara till de som funderar på att beställa Graines Beaumauxs katalog. Den går att beställa gratis hos Graines Baumaux och så himla lång tid brukar det inte ta innan katalogen kommer + man kan beställa fröerna direkt hos dem. Så himla komplicerat att fylla i beställningslistan är det inte även om man bara kan några ord franska.

http://www.graines-baumaux.fr/
Vic
Franskan är inga problem så jag kommer absolut att test ditt förslag nästa säsong.

Jag får väl börja flagga med Konsumentköplagen för att få tillbaka mina 56 kr - löjlig summa, det är inte den det handlar om, utan de uteblivna odlingarna. Trist läge.

Vic
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon