heba
Hej! Ja, så som rubriken antyder undrar jag vad som hänt med forumet - varför måste man "klicka" på alla inlägg för att kunna läsa dom? Detta är ju oerhört tungrott och svårläst. Är det tillfälligt?
/Heba
Alba
Kan det vara så att du råkat ändra något. Till höger finns en knapp "Alternativ" Där kan du ändra en del under "Visningslägren"
Fågelvägen
Hej heba! Jag hade samma problem som du för någon vecka sedan. Varje inlägg nr. 1 i en tråd följdes av en lång lista med den första raden av varje svar. Och man måste klicka på varje svar skilt. Det gick långsamt och var riktigt irriterande! crazy.gif mad.gif
För ett par dagar sedan blev forums sidor som vanligt igen, utom att reklamen på högra sidan och upptill tar mycket plats. Jag gjorde inget särskilt!
Alba
CITAT (Fågelvägen @ 05-04-2008, 11:32) *
Hej heba! Jag hade samma problem som du för någon vecka sedan. Varje inlägg nr. 1 i en tråd följdes av en lång lista med den första raden av varje svar. Och man måste klicka på varje svar skilt. Det gick långsamt och var riktigt irriterande! crazy.gif mad.gif
För ett par dagar sedan blev forums sidor som vanligt igen, utom att reklamen på högra sidan och upptill tar mycket plats. Jag gjorde inget särskilt!

Om du vill ta bort reklamen finns det en tråd om detta här
Betty
CITAT (heba @ 05-04-2008, 00:43) *
Hej! Ja, så som rubriken antyder undrar jag vad som hänt med forumet - varför måste man "klicka" på alla inlägg för att kunna läsa dom? Detta är ju oerhört tungrott och svårläst. Är det tillfälligt?
/Heba

Klicka på den grå knappen Alternativ (uppe till höger ovanför ditt inlägg) Ändra visningsläge till Standard.
heba
Tack Alba och Betty!!
Jag har inte gjort någon ändring och under dom senaste dagarna har visningen pendlat mellan "standard" och "trådat", och detta som sagt utan någon förändring i inställningen.
Hur som helst - nu fungerar det smiley_small_hug.gif
/heba
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon